На заздрість ЦУМу: у Києві продають крінжові клітинчасті баули від французьких дизайнерів за скажену ціну

У Києві продають сумки, схожі на пластикові господарські “безрозмірні” баули з 1990-х, ще й за шалені гроші. Відзначився маркетплейс Spazio, що є мультибрендовим ритейлером – тобто виставляє на майданчику елітний одяг, взуття та аксесуари. Попри те, що сумка майже нічим не відрізняється від свого “базарного” аналогу (адже вона так само, як і “оригінал”, виготовлена з поліестера), її вартість у 832 рази більша. Є лише один недолік – її досі не продають в ЦУМі.

“Елітний” баул, виставлений на Spazio, має блакитний колір та клітинки й лінії білого й червоного кольору, так, що його не відрізнити від “оригіналу”. Єдиною відмінністю є логотип виробника, Vetements, на фронтальному боці баула. Висота сумки складає 39 см, ширина – 45, глибина – 23 см, а висота ручки – 13 см. Найбільш вражає у виробі його ціна: 62 тисячі та ще 400 грн за екземпляр.

У рекламці на Spazio баул виглядає максимально крінжово: чоловік-модель, що рекламує товар, вдягнув чорні штіблєти просто під джинси

Така сама господарська сумка (звісно, без “фешенебельного” лого) українського виробника на сайті Rozetka.ua коштує лише 75 грн. Таким чином, покупець модного аксесуару, на який враз перетворився речовий баул, переплачує за нього у 832 рази більше, ніж той коштує насправді.

В усій ситуації дивує лише один момент – те, що баул за космічною ціною не був виставлений спершу на маркетплейсі чи фізично, у магазинах київського ЦУМу – за своїм змістом цей предмет цілковито відповідає концепції елітного “універмагу-бутику” в центрі столиці. Щоправда, у презентації від Spazio баул виглядає максимально крінжово: його тримає чоловік, вдягнений у джинси з чорними туфлями (саме таке поєднання вважається максимальним несмаком у цивілізованому модному світі). Відтак, автори виробу грають якраз на дисонансі – а у ЦУМі могли вирішити, що це вже “занадто” для гламурної київської публіки.

Такий саме баул (щоправда, вже без кавалєра в джинсах) на
Такий саме баул (щоправда, вже без кавалєра в джинсах) на “Розетці” коштує 75 гривень

Як пише про бренд Vetements видання Vogue, це – дизайнерські речі, що декларують “простий підхід до високої моди”. Бренд народився у Парижі ще 2014 року, і мистецькою стороною бізнесу керує дизайнерка Демна Гвасалія, а її брат Гурам займається менеджментом. Лейбл періодично експериментує з вінтажними речами – так, першим же його продуктом були наново перекроєні вінтажні джинси.

Втім, не зважаючи на оригінальність такого виробу, він є все ж вторинним. Ще 2021 року французький модний дім Balenciaga випустив таку саму копію клітчатої господарської сумки-баулу під назвою “Barbes”. Тоді його ціна на офіційному сайті бренду склав 2090 доларів, тобто, навіть дорожче, ніж нинішній “витвір” французьких дизайнерів. Та й виробляли баул тоді з телячої шкіри – на відміну від більш дешевого поліестеру.

Шоумен Анатолій Анатоліч явно призадумавсь над тим, чи потрібна йому така сумка

Шоумен Анатолій Анатоліч явно призадумавсь над тим, чи потрібна йому така сумка. Скріншот з Instagram шоумена

Цікаво, що в українській блогосфері вже встигли помітити “особливо необхідну річ” від українського маркетплейсу. Київський шоумен Анатолій Анатоліч виклав у соцмережі фото, з якого можна зробити висновок про те, що він, принаймні, “зацікавлений” у новинці (принаймні – дивиться на неї зі змішаними почуттями).

Де кияни можуть придбати найсмердючішу рибну закуску в світі 

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Києві продають одну з найнезвичніших, та водночас найсмердючіших закусок Північної Європи. Йдеться про сюрстрьомінг – квашений, або ферментований, оселедець з дуже міцним запахом. В усьому світі він має не славу делікатесу (таким його вважають, власне, лише самі шведи), а радше атракціону на витривалість – витримати сморід з баночки ладен далеко не кожен. Киянам його пропонують за порівняно низькою ціною “від виробника” на спеціальному сайті – цікаво, що ця ціна є навіть меншою, ніж на аналогічних західних майданчиках.

Також ми розповідали, що на одному з українських маркетплейсів виставлена на продаж пляшечка Кока-коли, яку виготовили просто в момент початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Сумний сувенір можна придбати за 777 гривень, а його власник проживає в Одеській області. Зовні це звичайна пляшка – її не відкривали, виглядає, як нова, а дата і час виробництва проставлені на пластику.



Джерело