Поїзди столичної підземки регулярно прибирають зсередини та періодично влаштовують для них “банні дні”, ретельно вимиваючи зовні. Зі знарядь спеціалістів з чистоти – швабри, віники і ганчірки. А борти й дах вагонів миють за допомогою щіток, таких саме, як на автомийках для легкових машин.
Цікаві деталі про прибирання вагонів розповіли на Facebook-сторінці підземки. У дописі метро розповіли, що кожні 4-5 днів вагони миють ззовні у спеціальній мийці. Цей процес потребує близько 300 літрів води на один поїзд.
Рухомий склад заганяють до мийки з вертикально та горизонтально влаштованими щіточками – просто як на автоматичній мийці автомобілів, тільки значно більших масштабів. Далі вагони повільно протягають через “рамку” зі щіток, зчищаючи з них пил та бруд, що налипає на фарбу в процесі експлуатації. При цьому зі спеціальних спринклерів вагони обливають водою, аби змити бруд.
Також у підземці зазначили, що кожні 20 годин, або навіть частіше, фахівці проводять прибирання у вагоні. Показали, як це відбувається: бригада з панянок, вдягнутих у сіро-сині спецовки КП “Київський метрополітен”, ретельно проходять кожен вагон із швабрами, віниками й ганчірками, вимиваючи кожен квадратний сантиметр рухомого складу.
Можливо, заходи із прибирання вагонів київського метро й не дуже технологічні – втім, вони ефективні. Спеціалісти з чистоти роблять життя киян приємнішим, а ще – запобігають розповсюдженню хвороб.
Коли завершать ремонт будівлі, де розташований головний вестибюль ст.м. “Хрещатик”, і чи запрацюють табло зворотнього відліку часу
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що у Києві на Хрещатику проводять реконструкцію фасаду будівлі, де розташований вхід до однойменної станції метро. Перед будівлею вже встановлені будівельні ліси, а робітники невдовзі починатимуть демонтаж старої радянської плитки. Щоправда, самі роботи мали б розпочати значно раніше, і завершити вже до холодів – так, принаймні, планували раніше. А на інформаційному стенді, встановленому поряд із будівництвом, значиться, що закінчення реставраційних робіт на фасаді очікується у І кварталі 2025 року.
Також ми писали про те, що табло зворотного відліку часу до прибуття потягу, встановлені в київському метро, отримають другий шанс на життя. Встановлені КП “Київський метрополітен” наприкінці 2020 року, вони мали б відображати на дисплеях інформацію про те, скільки залишилося чекати до посадки у вагон. Проте з’явилися табло не на кожній станції, а існуючі або перестали працювати взагалі, або нескінченно перериваються рекламой, або таймер з’являться на екранах лише час від часу.