Відвідуваність київських ТРЦ зросла через відключення світла у столиці. Мешканці столиці почали відвідувати торговельні центри навіть більше, ніж до пандемії, не кажучи вже про повномасштабне вторгнення РФ. Своєю чергою, оголошення про повітряну тривогу справляють нищівний вплив на розважальну частину ТРЦ – так, кінотеатри та дитячі ігрові майданчики порожніють з повідомленнями про атаку, а після відбою їхні відвідувачі вже не повертаються.
Про це розповіла у подкасті “Що з економікою?” комерційна директорка відділу нерухомості у інвесткомпанії Dragon Capital Наталія Кравець. За її словами, після початку масштабних знеструмлень у країні загалом, і столиці зокрема, кияни почали більше відвідувати ТРЦ.
“У київських об’єктах відвідуваність зросла від 3 до 10%. Якщо рахувати статистику за вихідні (субота та неділя), показник буде ще вищим”, – зазначила Кравець.
Прикметно, що у інвестпортфелі Dragon Capital є одразу чотири столичні ТРЦ – “Аладдін”, “Смарт Плаза Оболонь”, “Піраміда” та “Караван”. У компанії пояснюють зростання потоку відвідувачів тим, що під час відключень ТРЦ працюють завдяки альтернативним джерелам електроенергії. Втім, пані Кравець каже, що на роботу торговельних центрів прямо впливають оголошення повітряної тривоги у столиці.
“Найважче кінотеатрам та дитячим ігровим майданчикам, після оголошення повітряної тривоги мало хто повертається. З шопінгом ситуація дещо інша: навіть якщо тривога починається в процесі покупок, багато хто встигає розрахуватись”, – розповіла вона.
Наталія Кравець також додала, що трафік суттєво не падає під час тривог. У більш спокійні місяці кількість оголошень про тривогу не впливала на показники відвідуваності та товарообігу більше, ніж на 3%. Натомість, знеструмлення, навпаки, стимулюють киян більше ходити до ТРЦ, де є світло, – додає вона.
Що за новий формат почав пропонувати споживачам Епіцентр, та у яку ціну оцінили ТРЦ Gulliver у Києві
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у київському ТРЦ Retroville відкрився новий якірний орендар, магазин Епіцентр Express. Це перший магазин цього ритейлера у форматі окремого орендаря серед великих столичних мегамолів. А самі переговори з Епіцентром, кажуть, були надзвичайно швидкими.
Також ми розповідали про те, що ТРЦ Gulliver, переданий в управління Національному агентству з пошуку та менеджменту активів (АРМА), оцінено у 7,6 млрд грн. Оцінку проводило ПП “Бізнес-консалтинг”. Далі АРМА шукатиме йому управителя.