Чоловік мав два ордери продажу криптовалюти одному контрагенту. Через три місяці ПриватБанк заблокував його рахунок, бо відправник вимагає повернути перекази. Відповідна скарга опублікована 29 листопада на сайті “Мінфіну”.
За словами чоловіка, з ним зв’язався менеджер ПриватБанку, який повідомив, що відправник вимагає повернути перекази. Однак він запевняє, що це звичайний шахрай, який після отримання криптовалюти намагається безпідставно повернути його кошти отримані за продаж активу.
“Було два ордери 17.07.2024 року та 27.08.2024 року продажу криптовалюти одному контрагенту, переказ був від однієї особи (від свого імені). Через 3 місяці зв’язується менеджер ПриватБанку та повідомляє, що відправник вимагає повернути перекази. Це звичайний шахрай, який після отримання криптовалюти намагається безпідставно повернути мої кошти отримані за продаж активу. Менеджер відмовився приймати докази проведеної угоди з платформи, сказавши, що «пояснень у телефонному режимі достатньо» Через тиждень повністю блокують рахунок та розривають ділові відносини, говорячи, що «розблокування можливо після звернення до правоохоронних органів та рішення суду». Який суд та поліція, якщо на мене не заведена жодна кримінальна справа і я не зазнав жодних збитків чи завдав їх комусь. ПриватБанк повне дно — блокують рахунки безпідставно і зараз я навіть не можу дізнатися залишок коштів на своїх балансах”, – скаржиться чоловік.
Реакція ПриватБанку на скаргу чоловіка
У ПриватБанку вказують, що працюють виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
“Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. Наразі ваше обслуговування обмежене”, – заявили у ПриватБанку.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку. Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
- реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я,
- документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками,
- документи, що посвідчують особу,
- документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України,
- заяву про перерахування залишків коштів.