Київстар підвищує тарифи у середньому на 25%

Київстар підвищує тарифи в середньому на 25%. Вибір тарифів, які підлягають змінам, залежить від багатьох факторів. Зокрема, враховують зростання споживання послуг, а також той факт, що ціна деяких тарифів залишалася незмінною протягом тривалого часу. Про це повідомили в пресслужбі “Київстару” у відповідь на запит “Інтерфакс-Україна”, опублікованому 6 грудня.

У рамках тарифних планів “LOVE UA Світло Контракт 2023”, “ВАШ Регіон”, “ВАШ Оптимум”, Smart Max, “ВАШ Преміум”, “ВАШ Преміум+” тарифи вже змінилися. Додатково в планах з’явилися акційні суперсили: безлімітний інтернет, безлімітні дзвінки та безлімітні SMS, які можна підключити до 30 червня 2025 року включно. Також закрито тарифні плани: “ВАШ Вибір”, Smart, Київстар 4G, “Безлім”, “Київстар 4G Extra+ 2018”, “LOVE UA Магніт Контракт 2023”. Користувачам цих тарифів компанія запропонувала інші, які більше наближені до їхніх споживчих потреб, повідомили у пресслужбі.

Вибір тарифів, які підлягають змінам, залежить від багатьох факторів. Зокрема, враховують зростання споживання послуг, а також той факт, що ціна деяких тарифів залишалася незмінною протягом тривалого часу, зазначають у пресслужбі. Також “Київстар”, щоб оптимізувати процеси обслуговування й забезпечити ефективність операцій, періодично уніфікує тарифні плани, закриваючи їх для нових підключень.

У компанії наголосили, що абонент може вибрати інший тариф, який найкраще відповідає його потребам і можливостям. Зробити це можна в розділі “Тарифи” на сайті компанії, в застосунку “Мій Київстар” або в будь-якому фірмовому магазині “Київстар”.

На рішення про зміну вартості послуг вплинуло зростання обсягів споживання, економічна ситуація й витрати на забезпечення мережі альтернативними джерелами електроенергії, кажуть у пресслужбі, наголошуючи, що зміни, які відбуваються, є вимушеним кроком й обґрунтованою реакцією компанії. Згідно з даними Держстату, вартість телекомунікаційних послуг від початку року зросла в середньому на 4,3%, тоді як ціни на електроенергію підвищилися на 63,6%, комунальні послуги – на 18,6%, а на продукти харчування – на 10,8%, уточнили в пресслужбі. 

У “Київстарі” нагадали, що для забезпечення безперебійної роботи мережі під час відключень закупили майже 2,5 тис. генераторів і 145 тис. літієвих акумуляторів. Витрати компанії зросли, оскільки обладнання потребує обслуговування й заправки. З початку повномасштабного вторгнення “Київстар” уже використав 3 млн літрів палива для генераторів. Компанія сформувала окремі підрозділи для роботи з обладнанням і платить заробітну плату працівникам, які заправляють генератори щодня, починаючи роботу з 5-ї ранку. 

“Перегляд тарифів дасть змогу компанії продовжувати інвестувати в удосконалення мережі та забезпечення стабільного зв’язку для наших абонентів. Завдяки цим змінам ми зможемо ще активніше працювати над енергостійкістю, підтримкою безперебійної роботи мережі, розвитком 4G і будівництвом нових базових станцій у всій країні, щоб наші послуги ставали ще доступнішими та якіснішими”, – повідомили в пресслужбі “Київстару”.

У компанії не змогли спрогнозувати, як ситуація розвиватиметься у 2025 році, зазначивши, що “точних дат або переліку тарифів, які можуть змінитися, немає”.

 

Чому в різних містах України значно відрізняється якість мережі Київстар

Внаслідок ракетного обстрілу та атаки БПЛА 28 листопада без живлення опинилася частина базових станцій Київстар в різних областях України. Фахівці компанії розпочали активні роботи для підтримки працездатності мережі одразу після відбою небезпеки.

“Для підтримки роботи мережі залучено стаціонарні та мобільні генератори. Однак в деяких випадках, якщо відключення тривають понад 4-6 годин, наші абоненти можуть відчувати складнощі у роботі послуг голосового зв’язку та інтернету у зв’язку з неможливістю зарядки альтернативних джерел. Фахівці компанії продовжуватимуть виконувати всі заходи для підтримки функціонування мережі до повного відновлення електропостачання базових станцій. Київстар закликає користувачів до зваженого використання послуг під час блекаутів. Рекомендується утримуватися від використання важкого контенту через мобільний інтернет, надаючи перевагу телефонним дзвінкам, SMS і текстовим повідомленням у месенджерах. Також нагадуємо про послугу «Національний роумінг», яка дозволяє користуватися мережею іншого оператора без додаткової плати у разі зникнення сигналу власної мережі”, – пояснили у Київстар. 

Джерело