У київському метро оцінять технічний стан станції Чернігівська

КП “Київський метрополітен” планує провести обстеження станції метро “Чернігівська” на “червоній” лінії. Виконавець має впродовж року дослідити зокрема, технічний стан конструкцій станції, виявити дефекти, проаналізувати їх подальший вплив на функціонування об’єкта. На роботи виділено 270 тис. гривень.

Про обстеження станції “Чернігівська” на Святошинсько-Броварській лінії метро йдеться у оголошенні в електронній системі публічних закупівель Prozorro. Про це повідомляє КиївВлада. Так, КП “Київський метрополітен” на аукціоні 10 грудня має намір визначити виконавця робіт з обстеження станції.

Як зазначено у тендерній документації, треба, зокрема, обстежити основи, фундаменти, несучі та огороджувальні конструкції з виявленням дефектів та пошкоджень, їх фіксацією і визначенням причин їх виникнення. Також підрядник визначатиме міцність конструкції в зонах найбільших розрахункових зусиль.

Крім того, необхідно буде визначити ступінь пошкодження арматури корозією, глибину та ступінь карбонізації бетону конструктивних елементів. Проведуть і оцінку стану вузлів з’єднань, руйнувань бетону; виконають перевірочні розрахунки на міцність, стійкість, опір будівельних конструкцій. Останнім пунктом завдання буде розроблення рекомендацій щодо можливості подальшої експлуатації станції.

Також мають скласти звіт за результатами обстеження, оформити паспорт об’єкта та внести відомості до Реєстру будівельної діяльності на порталі ЄДЕССБ. Очікувана вартість закупівлі послуги складає 270 тис. гривень, дослідження мають провести до 31 грудня 2025 року.

У вогонь і в воду: які позаштатні ситуації ставались у метро Києва восени 2024-го

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у КП “Київський метрополітен” нарешті помітили струмок води, що зтікає лотком для води на станції “Деміївська”. З початку жовтня, коли пасажири вперше помітили воду на коліях, ми двічі перевіряли, що відбувається на станції. Відтоді потічок лише збільшився. Втім, у метро закликають не перейматися цим – кажуть, що ситуація є нормальною, і ґрунтові води відводяться у автоматичному режимі.

Також ми розповідали, що у неділю, 10 листопада 2024 року, у київському метро сталася пожежа. На щастя, обійшлося без постраждалих: пасажири потягу, в якому сталося задимлення, навіть встигли дістатися з правого берега на лівий. Хоча, за свідченням очевидців, підозрілий та неприємний запах кияни відчули ще на станції “Видубичі”.

Джерело