КК “Київавтодор” не справиться з зимою без екстреної закупівлі великої кількості автотехніки. Тож до 25 грудня корпорації поставлять 26 всесезонних машин для зимового утримання доріг. Усі автівки побудовані на шасі вантажного автомобіля JAC N200.
Результати тендера опубліковані на онлайн-платформі публічних закупівель Прозорро. Повідомляється, що загальна вартість закупівлі становитиме 235,1 млн грн. Тендер був проведений з єдиним учасником, а його переможцем стало ТОВ “НПО НТ “Будшляхмаш”.
В усієї техніки – дизельні двигуни екокласу “Євро 5” об’ємом 6,7 л та потужністю 277 к.с., механічна коробка передач, світлова панель, кузов місткістю 10 куб. м, комфортна кабіну на три місця з додатковим утепленням і спальним місцем, кондиціонер, круїз-контроль тощо.
Зазначимо, що у липні 2023 році “Київавтодор” замовляв ТОВ “Торговий дім “Будшляхмаш” попередню модель МДКЗ-26-31 від “Спецбудмашу” на такому ж шасі JAC N200 4х2. Вона мала такий самий розкидач PRONAR SPT 40 HATZ, вужчий відвал PU-S32H, більший об’єм кузова 12 куб. м і кабіну на два, а не на три місця. Ціна складала 7,80 млн грн, або 213 тисяч доларів. У доларах різниця несуттєва.
Столичним “НПО НТ “Будшляхмаш” на чолі з Олексієм Синяпкіним володіє Станіслав Мирославович Гуйван. “Наші гроші” встановили, що останній володіє вищезгаданим “ТД “Будшляхмаш”, яким керує Володимир Нікітін. А його батьку Мирославу Михайловичу Гуйвану і брату Олександру Мирославовичу Гуйвану належить виробник “Спецбудмаш”, яким керує Юрій Басюк.
Загалом із 2016 року, за даними журналістів, переможець “НПО НТ “Будшляхмаш” виграв тендерів на 784,75 млн грн. Фірма “ТД “Будшляхмаш” – 4,01 млрд грн, а виробник “Спецбудмаш” – 217,65 млн грн.
“Київзеленбуд” придбає дві новенькі вантажівки, а метрополітен накупить чайників та мікрохвильовок
Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав про те, що київське КО “Київзеленбуд” оголосило тендер на придбання двох нових вантажівок. Придбання коштовне – вартість великовантажних автівок сягає 8 млн 16 тис. 750 грн. Але ж і зона відповідальності у “Київзеленбуд” серйозна – лише тільки скверів понад 600 та 128 парків.
Також ми писали, що столична підземка готується до зими та холодів, заздалегідь піклуючись про своїх робітників. Та й не все ж думати про пасажирів, закуповуючи новий оббивний матеріал для сидінь або лампочки для фойє станцій та вагонів. Нова закупівля Київського метрополітену їх явно не стосується, адже мова йде про електричні чайники та мікрохвильові печі.