Літня спека в авто: як зберегти комфорт і не нашкодити двигуну

Літній період — це час відпусток, нових вражень, затишних вечорів і… випробувань для вашого автомобіля. Високі температури, розпечений асфальт, активне використання кондиціонера і затори можуть суттєво вплинути на комфорт в салоні, а також на технічний стан вашого транспортного засобу. Щоб уникнути неприємних ситуацій під час поїздок по місту або трасі, експерти поділилися корисними порадами, як підтримувати автомобіль в спекотну погоду і зберегти ефективність двигуна.

Контролюйте рівень охолоджувальної рідини

Система охолодження — це перше, що потребує перевірки перед поїздками в спеку. Якщо рівень антифризу нижчий за норму або він втратив свої якості, двигун може перегрітись вже через кілька кілометрів. Змінюйте антифриз раз на сезон та промивайте систему. Також перевірте радіатор — він повинен бути чистим, без пилу та комах.

Не економте на паливі — це важливо влітку

Коли температура за вікном +30, двигун функціонує в більш складних умовах. Якість пального безпосередньо впливає на температуру згоряння, стабільність роботи мотора і витрату пального. Тому обирайте перевірене паливо.

Уникайте тривалого холостого ходу з працюючим кондиціонером

Стоянка в заторі при працюючому двигуні та кондиціонері — це стрес для системи охолодження. Якщо кондиціонер старий або забруднений, він може призвести до перегріву двигуна. Один раз на рік перевіряйте стан фреону та очищайте систему кондиціювання.

Не заправляйтесь “на лампочці” в спеку

Низький рівень пального може викликати перегрів бензонасоса, оскільки паливо також виконує функцію охолодження. Це особливо важливо в спекотну погоду. Щоб уникнути поломок, не чекайте, поки загориться лампочка. Заправляйтесь заздалегідь на надійних АЗС, де не “розбавляють” паливо.

Захищайте салон і акумулятор

Високі температури негативно впливають на пластик і знижують ефективність електроніки. Завжди користуйтеся шторкою на лобовому склі або шукайте тінь для паркування. Акумулятор в спеку також може постраждати — перевірте його стан перед довгими поїздками.

Як раніше повідомляв Інформатор, в Україні значно поліпшилася якість дизельного пального. У травні експерти Інституту споживчих експертиз виявили, що 20% дизельного пального на українських заправках було фальсифікатом. Тож чергова перевірка не обіцяла нічого доброго, адже, за словами експертів, маржа на продажу дизеля досягала 10 гривень на літрі. Такий прибуток є дуже вигідним для «бодяжніків», оскільки вони не сплачують податки. Але реальна ситуація виявилася зворотною – лише дві проби з 17 мали якісь порушення, і навіть ті не були катастрофічними. Експерти вважають, що причинами таких несподіваних покращень стали повернення до законодавчих стандартів Євро 5 і посилення контролю з боку відповідних органів щодо нелегальних виробництв. Факт залишився фактом – в червні ризик натрапити на неякісну «солярку» існує лише у затятих «бодяжніків» та підпільних «бочок», яким закони не писані.