Жінка їхала у потязі Харків-Ужгород і в неї не було інтернету. Вона незадоволена діями Київстар, який заробляє гроші на тому, що не працює. Відповідний коментар клієнтка залишила 28 жовтня під публікацією компанії.
Клієнтка цікавиться у Київстар, коли в Україні з’явиться їхній зв’язок. Адже всю подорож у неї не завантажувався інтернет.
“Київстар, у мене до вас питання, а коли в Україні з’явиться ваш зв’язок? Зараз їду потягом Харків-Ужгород, зв’язку тупо немає всю дорогу, в розвинутих країнах в потягах хоч Wi-Fi є, тут ні Wi-Fi, ні зв’язку, таке враження живеш в якому допотопному столітті, найцікавіше те, що інтернет не завантажується через його відсутність або малу швидкість, але мегабайт при цьому жере, класно ви влаштувалися заробляти на тому, що не працює”, – скаржиться жінка.
Реакція Київстар на скаргу жінки
У Київстар прокоментували скаргу жінки. Там зазначають, що однією важливою причиною поганого мобільного зв’язку в дорозі є віддалення базових станцій.
“Однією важливою причиною поганого мобільного зв’язку в дорозі є віддалення базових станцій. Під час руху мобільні телефони підхоплюють сигнал різних базових станцій, оскільки одна станція може бути далі, а інша ближче. Інформація про якість зв’язку за вашими даними буде зафіксована та проаналізована для подальшого розвитку мережі. Ми постійно розширюємо покриття”, – заявили у Київстар.