Чоловік звинувачує компанію Київстар у крадіжці коштів. Він поповнив свій пакет мобільного зв’язку, але виявилося, що гроші були нараховані за послугу телебачення, якою користувач не користувався. Про свої проблеми абонент повідомив 9 вересня на Facebook.
Абонент планував, щоб кошти пішли на оплату його мобільного пакета послуг. Проте, Київстар направив їх на телебачення, яким клієнт не користується.
“Київстар забирає гроші. Я поповнив свій пакет мобільного зв’язку, а вони списали його за телебачення, яким я взагалі не користуюсь. Я лише на кілька днів підключав цю послугу кілька місяців тому і одразу її відключив. І ось, через два місяці, вони вирішили з мене зняти кошти за цю послугу. Коли я зателефонував їм через кілька годин після списання, вони відмовилися повертати гроші. Мене повідомили, що зниклі кошти не повернуть. До речі, коли я підключав ту телевізійну послугу, Київстар також не коректно зняв з мене 60 гривень більше, ніж було зазначено в угоді й додатку. Чи існують ще адекватні оператори, на яких я міг би перейти?” – запитує чоловік.
Реакція від Київстару
Київстар дав відповідь на скарги чоловіка, зазначивши, що повернення коштів неможливе.
“Повернення коштів неможливе. Помилок у списанні за телебачення не було. Щодо запиту від 06.07, ці дані вже не доступні. Також у вас за цим номером не було запитів у липні для перевірки”, – повідомили представники Київстар.
Як підключити та відключити Київстар ТБ?
Якщо у вас є підключений Домашній Інтернет або тарифи Все разом, ви можете оформити заявку на підключення через Мій Київстар або контакт-центр. Оператор швидко підключить телевізійний сервіс. Якщо ви новий абонент, спочатку потрібно перевірити покриття Домашнього Інтернету на вашій адресі, це можна зробити на вебсайті.
Якщо покриття доступне, залиште заявку через сайт або за номером 460. Якщо ви подаєте заявку через Мій Київстар, переконайтесь, що вказали правильний контактний номер, адже фахівці зв’яжуться з вами саме за ним. Потім вам зателефонують, щоб домовитися про дату, час і деталі підключення. Якщо ви плануєте підключити Київстар ТБ без Домашнього Інтернету, це можна зробити:
- У мобільному додатку для смартфона або планшета;
- У додатку для Smart TV;
- У вебверсії.
Для цього потрібно завантажити додаток, ввести номер телефону та обрати один із телевізійних пакетів. Бізнес-абоненти можуть замовляти пакети, якщо в них підключено Самостійне управління послугами. Відключити послугу можна через Мій Київстар або за номером 466.