Гендиректор Uklon пояснив, чому інколи тарифи на таксі стають захмарними

Деколи на початку використання сервісу Uklon користувач може бачити в додатку початкову ціну, погодитися з нею, але потім не отримати автомобіль за цією ж вартістю. Здається, що система заманює низькою ціною і потім поступово її підвищує. Проте це не є частиною стратегії цифрової платформи. Генеральний директор Uklon Сергій Гришков розповів про це в інтерв’ю, яке було опубліковане в Економічній правді 9 липня.

“Наша мета — відразу запропонувати ціну, за якою поїздка може відбутися. Але іноді обставини змінюються буквально кожну секунду. Наприклад, водій міг бути неподалік, але взяв інше замовлення. Ми залишаємося без машин у цій зоні, і система пропонує нову цінову пропозицію. Такі ситуації трапляються переважно під час пікових годин. Зазвичай не більше 10% користувачів отримують такі пропозиції”, – зазначив Сергій Гришков.

Він також підкреслив, що за відкритими даними, такими як дашборд monobank, частка ринку таксі Uklon становить приблизно 60-65%.

Як раніше повідомляв Інформатор, під час комендантської години у Львові та Львівській області працюватимуть дві служби таксі – Uklon і Bolt. Міська рада надала дозвіл на роботу таксі, оскільки велика кількість людей подорожує до Львова залізницею або автобусом у нічний час.