Київстар повідомив, за яких умов він може заблокувати фінансовий номер клієнта

Чоловік отримав сповіщення від Київстару про можливу ануляцію фінансового номера. Додаток Мій Київстар на його телефоні не запускається і постійно закривається. Відповідний коментар він залишив 11 липня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, номер використовується як фінансовий для додатку Приват-24. Проте Київстар вирішив його анулювати.

“Який термін дії мого номера за контрактом? *114# нічого не показує, мені прийшло смс, що номер буде анульовано. Додаток Мій Київстар на смартфоні не працює й закривається. Я додав “будь-яку” суму через Приват-24 і дзвонив на 465. Цей номер я використовую як фінансовий для Приват-24″, – поділився чоловік.

Реакція від Київстар

Київстар відреагував на коментар чоловіка, зазначивши, що термін дії номера для контрактних тарифів є необмеженим, проте оператор може призупинити послуги, якщо абонент не користується номером більше 60 днів.

“Термін дії номера для контрактних тарифів також необмежений, проте оператор має право зупинити надання послуг, якщо абонент не користується ним понад 60 днів. Напишіть нам в приватні повідомлення, і ми підкажемо, що потрібно зробити для уникнення анулювання”, – зазначили в Київстар.

Який термін дії номера?

Передплата

Термін дії номера становить 365 днів. Дату активації та термін дії вашого номера можна перевірити в додатку Мій Київстар в розділі Профіль_Мої номери. Також термін дії можна дізнатися за запитом: *114#

Контракт

Дата активації вашого номера є у додатку Мій Київстар (розділ Профіль_Мої номери). Термін дії номера є необмеженим. Оператор має право зупинити надання послуг, якщо абонент не користується послугами зв’язку за номером більше 60 днів. Щоб термін дії номера продовжити, необхідно виконати одну з наступних дій:

  • Вихідним/вхідним/переадресованим викликом ненульової тривалості, окрім викликів на “Автовідповідач”;
  • Успішним вихідним викликом на безкоштовні номери (465, 0 800 ХХХХХХ);
  • Безкоштовними вхідними SMS з номера 0920003700 (Privat24);
  • Поповненням рахунку будь-яким способом на будь-яку суму, окрім переказу;
  • Постачанням за пакети хвилин/SMS/інтернету;
  • Платними SMS, інтернет-сесіями та USSD-запитами;
  • Використанням послуг CРА.