Започатковано новий період подачі показів електролічильника ДТЕК Дніпровські електромережі. З цих даних енергетики зможуть визначити фактичне споживання електроенергії за місяць, а постачальники підготують коректні рахунки. Але що робити, якщо ви випадково передали неправильні покази? Не варто панікувати – можна виправити помилку до 3 серпня, скориставшись інструкціями від ДТЕК.
Якщо ви передали покази лічильника через чат-бота ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber або Telegram і помітили помилку, ви можете повторно внести в чат-бот правильні покази – система зафіксує нові дані, надіслані останніми. У випадку, коли ваші покази виявляться меншими за попередні або перевищують допустимий ліміт для вашого житла – чат-бот попросить вас надати фотографію лічильника для підтвердження показів. На фото повинні бути чітко видні:
- покази електролічильника,
- серійний номер,
- зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»).
Щоб перевірити, чи були покази вже виправлені, у чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати покази» та оберіть адресу об’єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (оновленими) показами. Передавайте правильні покази електролічильника протягом останніх двох днів поточного місяця та перших трьох днів наступного – і сплачуйте лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.