Нардеп висловив невдоволення телефонним спамом від Київстару та закликав до поліпшення якості мережі.

Київстар без кінця турбує абонентів телефонним спамом, пропонуючи різноманітні послуги. У відповідь на це, представники компанії отримали прохання покращити покриття та якість мережі. Про своє обурення розповів народний депутат Олександр Федієнко у пості на Facebook 29 вересня.

Він вказує, що щодня отримує дзвінки з невідомих номерів. Виявилося, що це Київстар намагається продавати свої послуги.

“Кожного дня мені телефонує хтось з невідомого номеру. Я намагаюсь відповісти, адже це може бути важливий дзвінок. На іншому кінці слухавки звучить голос, який представляє компанію Київстар, після чого починається пропозиція їхніх послуг. Я завжди ввічливо дякую і кажу, що це не потрібно, блокую номер, але щоразу отримую новий дзвінок. Київстар, чи не могли б ви покращити своє покриття та якість роботи мережі, замість того, щоб нагадувати про себе спамом? Якість вашої мережі з кожним днем деградує. Де колись було хоч якесь покриття вздовж доріг, тепер нічого немає. Не кажучи вже про залізничний шлях. У мене всі номери контрактні, і я забороняю вам нав’язувати мені ваш телемаркетинг. Якби не мій номер, я б давно від вас відмовився”, – заявив Федієнко.

Київстар не відреагував на скаргу депутата. Тим часом, інші абоненти в коментарях радять перейти до іншого оператора.

“Навіщо!? Я користуюсь усіма існуючими операторами. Я просто не хочу на контрактному номері отримувати спам”, – підкреслив Федієнко.

Як заборонити/дозволити вхідні або вихідні дзвінки та SMS?

Контрактні абоненти можуть заблокувати вхідні дзвінки та SMS через послугу «Заборона виклику» без додаткової абонентської плати. Керувати послугою можна через функції мобільного телефону та спеціальні команди. Деталі доступні в описі послуги «Заборона виклику».

Як позбутися спаму та рекламних SMS?

Якщо ви хочете відключити інформаційні та рекламні повідомлення від Київстару, зверніться в чат за наданим посиланням. У разі, якщо отримуєте небажані повідомлення від інших провайдерів, звертайтеся за контактним номером, зазначеним у повідомленні, або на сайт відповідного провайдера.