З 1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів абітурієнтів вищих, фахових передвищих і професійних навчальних закладів. Цей кабінет необхідний для подачі заяв на вступ. Про це інформує Міністерство освіти і науки.
Для реєстрації електронного кабінету потрібно вказати:
- електронну адресу, до якої абітурієнт має доступ. Вона слугуватиме логіном для входу в кабінет;
- пароль для доступу до кабінету, який слід придумати та запам’ятати;
- серію та номер документа (одного з документів) про попередню освіту (основа вступу);
- номер, PIN-код та рік випуску сертифіката НМТ або екзаменаційного листка, отриманого під час реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ/ЄВВ. Якщо абітурієнт має сертифікати (листи) різних років, він може вказати дані одного з них, а інші додати пізніше у кабінеті;
- якщо сертифікат НМТ /екзаменаційний листок (ЄВІ/ЄФВВ/ЄВВ) відсутній – потрібно вказати тип, серію (якщо є) та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер платника податків (РНОКПП, раніше – ідентифікаційний код).
Після цього на вказану пошту буде надіслано посилання для активації електронного кабінету. Необхідно перейти за ним протягом 15 хвилин. Якщо абітурієнт не встигне, реєстрацію потрібно буде пройти знову.
“Важливо пам’ятати, що через велику кількість запитів система може бути перевантажена. Рекомендуємо не намагатися все зробити в перший день: часу для реєстрації достатньо. Але також не затягуйте до останнього моменту, адже тоді система буде також навантажена. Оберіть день між піковими часами”, – зазначає Міністерство освіти.
Зареєструвати електронний кабінет можливо не лише 1 липня; ця можливість залишатиметься доступною до 20 жовтня 2025 року. Але варто враховувати терміни прийому заяв за вашою траєкторією вступу. Всі дати можна переглянути на сайті ЄДЕБО.
Якщо ви реєстрували кабінет у попередні роки, цього разу потрібно буде створити новий. Усі попередні кабінети анульовані. У новому кабінеті необхідно буде вказати контактні номери та завантажити власне фото (максимум 1 Мб, не селфі, адже навчальні заклади можуть використовувати його для замовлення студентського квитка). Якщо потрібно, також важливо вказати дані інших сертифікатів НМТ (ЄВІ) або документів про освіту (наприклад, якщо ви зареєстровані на документ про повну загальну середню освіту, але також маєте диплом молодшого спеціаліста, ці документи можна використовувати як різні основи вступу).
У 2025 році в електронний кабінет завантажується лише фото, завантаження будь-яких інших документів не передбачено! Більше відповідей на запитання щодо користування електронним кабінетом можна знайти за посиланням.