ПриватБанк звинуватили у рекламному терорі – як відмовитися від набридливих сповіщень

Жінка незадоволена кількістю рекламних сповіщень, які вона отримує на телефон. Вона вимагає від ПриватБанку перегляду рекламної політики. Відповідний коментар клієнтка залишила 12 лютого під публікацією компанії.

На думку жінки, ПриватБанк настільки набрид своїми сповіщеннями, що вона просить зупинити рекламний натиску.

“Шановний ПриватБанк, перегляньте, будь ласка, вашу агресивну рекламну політику. Частота і якість спамних пуш-сповіщень уже перевищує всі межі. Отримала пропозицію взяти участь в Atlas Festival. Ви серйозно? Міста в диму і полум’ї, щоночі сон в укритті, а вранці – готуйтеся до фестивалю! Ви адекватні? І в цілому – по 2-3 рекламних сповіщення щодня. Зупиніть рекламний натиск. Ваші клієнти платять вам за повноцінне користування вашими послугами, поясніть маркетологам, що це вже “преміум” версія додатку, і рекламу слід інтегрувати інакше”, – скаржиться жінка.

Реакція ПриватБанку на зауваження жінки

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнтки. Їй подякували за відгук.

“Ми обов’язково передамо колегам і все перевіримо та пропрацюємо”, – заявили у ПриватБанку.

Як клієнти ПриватБанку можуть відмовитися від рекламних повідомлень

Ви завжди можете відписатися від рекламних повідомлень. Для цього слід скористатися нашими підказками нижче.

Рекламні дзвінки, SMS та повідомлення у Приват-24

Відписатися від рекламних повідомлень банку можна, звернувшись:

  • за телефоном цілодобової підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних в межах України) або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків з-за кордону);
  • у чат «Допомога Онлайн» на сайті банку або в додатку Приват-24;
  • до відділення банку;
  • до співробітника під час вхідного дзвінка з пропозицією від банку.

Ви можете налаштувати отримання рекламних повідомлень через зручні для вас канали зв’язку з банком. Також можна відмовитися від рекламних дзвінків, SMS, повідомлень у Viber, застосунку Приват-24 та інших програм ПриватБанку. Відписатися від отримання листів можна за зверненням або самостійно в будь-якому e-mail від ПриватБанку.

Повідомлення на електронну пошту

Відписатися від отримання листів можна самостійно в будь-якому e-mail-повідомленні від ПриватБанку. Посилання на відписку розташоване внизу листа: відписка від листів за конкретним типом повідомлень є постійною за електронною адресою, за якою оформлено відписку.

Повідомлення у Viber в чаті PrivatBankPromo

Відписатися від отримання повідомлень у Viber чаті можна самостійно на вашому пристрої. Для цього змініть положення перемикача “Отримувати повідомлення” у налаштуваннях чату.

Повідомлення RCS у чаті PrivatBankPromo на пристроях Android

Відмовитися від отримання повідомлень, що надходять у PrivatBankPromo через “Повідомлення” на платформі Android, також можна самостійно в налаштуваннях вашого пристрою згідно з Довідкою:

Як заблокувати повідомлення компанії або поскаржитися на них

Якщо ви більше не бажаєте отримувати повідомлення від компанії, заблокуйте її.

  1. Відкрийте додаток “Повідомлення”.
  2. Відкрийте чат з компанією, яку плануєте заблокувати.
  3. Натисніть значок додаткових опцій “Більше”, а потім – “Інформація й параметри”.
  4. Оберіть “Параметри” і скористайтеся “Заблокувати [назва компанії]”.
  5. Виберіть один з доступних варіантів: позначити як спам – встановіть цей прапорець, щоб повідомити Google про спам або некоректну поведінку компанії. В результаті компанія буде заблокована; заблокувати. Підтвердьте, що ви хочете заблокувати компанію.

Підказка: після блокування компанії чат з нею переміститься в папку “Спам і заблоковані”. Щоб переглянути повідомлення компаній, які ви заблокували, натисніть значок “Більше” і потім – “Спам і заблоковані”.

Як відновити підписку на повідомлення

Щоб відновити підписку на повідомлення, зверніться:

  • за телефоном цілодобової підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільних в межах України) або +38 (073) 716 11 31 (для дзвінків з-за кордону);
  • у чат “Допомога Онлайн”;
  • до відділення банку.

Зверніть увагу, що відновлення надсилання рекламних листів відбудеться за всіма раніше встановленими відписками у вашій електронній адресі.