Що робити з низькою швидкістю мобільного інтернету, пояснили у Київстар

Абоненти Київстар стикаються із проблемою низької якості мобільного інтернету. Швидкість передачі даних визначається не лише роботою мережі, але й можливостями ресурсу. Про це зазначається на веб-сайті компанії.

В межах деяких тарифних пакетів, після витрати певної кількості нетарифікованого трафіку на день/місяць, швидкість може знижуватися до 32 Кбіт/с. Швидкість передачі даних залежить як від роботи мережі, так і від навантаження на ресурс (значний потік відвідувачів може сповільнити завантаження сайту).

“Ми рекомендуємо також перезавантажити телефон і спробувати підключитися до інтернету пізніше,” – зазначили у Київстар.

Чому я не можу завантажити зображення/мелодію?

  • Якщо нічого не завантажується з різних веб-сайтів, спробуйте перезавантажити телефон і повторити спробу. Якщо це не спрацює, перевірте налаштування на сторінці управління послугами.
  • Якщо завантаження не відбувається тільки з одного сайту, тоді спробуйте завантажити контент з інших ресурсів.

Як налаштувати мобільний інтернет на телефоні?

Мобільний інтернет за замовчуванням працює без додаткових налаштувань. Якщо доступ до мережі відсутній — скористайтеся вказівками, наведеними нижче.

Для телефону Android

  • Відкрийте головне меню та перейдіть до Налаштування.
  • Знайдіть розділ Бездротові мережі / Підключення / Мережа та Інтернет (точна назва може змінюватись в залежності від виробника та версії Android).
  • Перейдіть до розділу Мобільні мережі (в деяких пристроях цей пункт доступний відразу в Налаштуваннях) або оберіть Диспетчер SIM-карт.
  • Виберіть Тип мережі і активуйте режим 4G, 3G/4G (LTE) або 2G/3G/4G (LTE).
  • Ваш мобільний інтернет активований.

Для телефону iOS

  • Увійдіть у меню Параметри.
  • Обрати пункт Стільникові дані.
  • Знову виберіть Стільникові дані на новому екрані.
  • Визначте номер телефону, на якому активний тариф Київстар.
  • Ваш мобільний інтернет активовано.

Важливий момент: перевірте APN (точку доступу) у налаштуваннях вашого пристрою. Якщо налаштування збились, змініть APN на: internet. У випадку, якщо ви контрактний абонент і після всіх налаштувань мобільний інтернет все одно не працює, наберіть USSD-код *100*11*2#