Стартує реєстрація електронних кабінетів вступників: що варто знати

З 25 червня стартує процес реєстрації електронних кабінетів для вступників, які бажають отримати освіту на базі базової середньої освіти (9 класів) у закладах фахової передвищої освіти. З 1 липня реєстрація стає доступною для інших категорій вступників, зокрема для тих, хто бажає вступити до закладів вищої освіти. Створення електронного кабінету є необхідним для подачі заяв на вступ. Про це інформує Міністерство освіти та науки України.

Якщо ви вже реєстрували електронний кабінет раніше, слід створити новий, оскільки усі старі кабінети були анульовані. Кабінет учасника НМТ (на сайті Українського центру оцінювання якості освіти) не є електронним кабінетом вступника і призначений виключно для участі в тестуванні.

Щоб подати заяви на вступ, необхідно зареєструвати електронний кабінет вступника на платформі ЄДЕБО. Незабаром на тому ж ресурсі з’являться детальні інструкції щодо реєстрації.

З 25 червня буде діяти гаряча лінія ДП «Інфоресурс», де можна отримати допомогу з реєстрацією кабінету та консультації з інших питань, що стосуються онлайн-вступу.

Відповіді на найпоширеніші запитання

  • Де можна знайти пароль для кабінету? Вам слід самостійно придумати пароль для електронного кабінету вступника. Рекомендується не використовувати той самий пароль, що й для електронної пошти.
  • Чи можна використовувати логін та пароль від кабінету УЦОЯО для реєстрації електронного кабінету вступника? Ні, це неможливо. Логін та пароль від кабінету УЦОЯО призначені для ведення іншої системи, яка забезпечує реєстрацію та складання НМТ/ЗНО. Вам потрібно вказати унікальний логін (ваший e-mail) та пароль для електронного кабінету вступника.
  • Що робити, якщо я не встиг активувати кабінет за 15 хвилин? Запустіть процедуру реєстрації інноваційного електронного кабінету з самого початку.
  • Як діяти, якщо реєстрація кабінету відбувалася на пошту, до якої Неможливо отримати доступ? Якщо електронний кабінет не було активовано через відсутність доступу до пошти, потрібно пройти реєстрацію з актуальною електронною адресою.
  • Що робити, якщо я забув пароль кабінету, а система заблокувала мене? У випадку кількох невдалих спроб авторизації система блокує вас на 5 хвилин. Рекомендуємо використовувати функцію “Забули пароль?” замість спроб вгадати.
  • Як відновити доступ до кабінету, якщо я забув логін? Для зміни логіна потрібно надіслати відповідну заяву на адресу vstup@inforesurs.gov.ua, додавши сканкопії документа про освіту та документа, що посвідчує особу. Заяву потрібно надсилати з актуальної електронної адреси, що стане вашим ЛОГІНОМ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ.
  • Чи потрібно створювати кілька кабінетів для подачі заяв до різних ЗВО? Ні, один кабінет може відобразити різні документи про освіту, які ви можете додати самостійно.
  • Якщо планую вступати як до ЗВО, так і до профтеху, чи потрібні два різні кабінети? Так, для цього слід зареєструвати два різні електронні кабінети, але можливе використання однакових логіна та пароля.
  • Що робити, якщо кабінет зареєстровано для профтеху, а я хочу вступати до ЗВО? Зареєструвати новий електронний кабінет, що підходить для вищої та фахової передвищої освіти.
  • Чи можна подати старий документ у разі передруку через відзнаку? Ні, слід реєструвати кабінет за реквізитами нового документа.
  • Чи потрібно завантажити додаток до свідоцтва про освіту в кабінет? Під час реєстрації до вищого або фахового передвищого навчального закладу завантажувати документи або їх додатки не потрібно. У 2025 році в кабінет потрібно буде завантажити тільки власне фото.
  • Як подати заяву на творчий конкурс, якщо в кабінеті немає такої опції? Можливо, ви намагаєтеся подати заяви, прийом яких ще не розпочато. Заява на вступне випробування та на вступ – це різні види заяв. Подання заяв на випробування відбувається у модулі “Реєстрація на вступне випробування”.
  • Що робити, якщо не можу зареєструвати кабінет через помилку? Інструкції щодо дій у разі помилок доступні на сайті.
  • Як зареєструвати електронний кабінет, якщо я змінила прізвище? Зверніться до приймальної комісії найближчого закладу вищої освіти для внесення нових даних. Також надішліть документи та скрін помилки на адресу vstup@inforesurs.gov.ua.
  • Чи впливає дата створення кабінету на шанси вступу на бюджет? Ні, дата реєстрації кабінету або подання заяви не впливає на ваш конкурсний бал, а отже — на можливість отримати бюджетне місце.
  • Де знайти серію і номер документа про освіту? Фотокомп’ютерний документ має серію з двох літер та номер з восьми цифр. Сформований документ в ЄДЕБО має одну літеру та дві цифри у серії та шість цифр у номері.

  • Чи можна з одного кабінету подати кілька заяв до різних університетів? Так, з електронного кабінету можна подати до 15 заяв (по 5 на бюджет) на різні спеціальності в будь-які ЗВО.
  • Як додати квоту або пільгу в електронний кабінет? Необхідно звернутися до приймальної комісії закладу з підтверджуючими документами.
  • Чому в електронному кабінеті не відображається поле для ПІБ? Через автоматичну ідентифікацію вступника за даними документа про освіту та інших підтверджених даних.
  • Чи можливо видалити електронний кабінет? Ні, усі електронні кабінети зберігаються до кінця вступної кампанії цього року.

Як раніше повідомляв Інформатор, в Україні планують повернутися до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) щойно це дозволить ситуація з безпекою. Наразі НМТ є необхідною мірою, яка триватиме, поки триває війна.