У Lifecell відповіли Інформатору, чи підвищать тарифи найближчим часом та як у 2025 році не платити більше

Мобільний оператор Lifecell у відповідь на запит Інформатора повідомив, що поки не планує підвищення тарифів. А нові абоненти можуть зафіксувати вартість тарифа до кінця 2025 року. Про підвищення тарифів на мобільний зв’язок у компанії Lifecell обіцяють повідомляти задовго до цього.

“Ми постійно аналізуємо ситуацію на ринку та робимо все можливе, щоб підтримувати баланс між розвитком мережі, забезпеченням її резервними джерелами живлення та доступністю наших послуг. Тарифна політика залежить від багатьох факторів, і ми прагнемо, щоб наші пропозиції залишалися конкурентними та вигідними для абонентів.  Варто зазначити, що останній раз перегляд тарифів відбувався понад рік тому і торкнувся лише близько 15% наших абонентів”, – пише пресслужба Lifecell.

У компанії зазначили, що останній раз перегляд тарифів відбувався понад рік тому і торкнувся лише близько 15% наших абонентів. Для нових клієнтів пропонують послугу “сТОП-ціна”, яка зафіксує вартість тарифу до кінця 2025 року. З нею у тарифі “Потужний” доведеться платити по 100 грн/4 тижні, у тарифі “Вільний лайф” – 180 грн/4 тижні.

“З боку lifecell технічних проблем, пов’язаних із процесом перенесення номерів (MNP) від інших операторів, немає. Компанія продовжує приймати заявки з боку абонентів, які планують перенесення номера до оператора. Вони будуть оброблені ЦБД  після відновлення роботи. На своєму боці lifecell завжди готовий якнайшвидше опрацювати всі заявки на портацію, аби прийняти до мережі нових абонентів”, – підкреслили у компанії.

Перенесення номерів з Київстару та Vodafone на Lifecell

Як повідомляв Інформатор, на початку грудня найбільший мобільний оператор України – “Київстар” – заявив про підвищення в середньому на 25% плати за послуги. Пізніше оператор Vodafone попередив про зміну вартості низки своїх тарифів передплати з 24 грудня цього року: їхня вартість зросте на 70-120 грн. Однак уже на наступний день Vodafone вирішив відтермінувати оголошені раніше зміни в нових тарифах.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку 20 грудня на шість годин призупинить роботу системи, що відповідає за послугу перенесення номерів між мобільними операторами (послуга MNP – перенесення зі збереженням номера). Це неможливо буде зробити 20 грудня з 08:30 до 16:15. Зазначається, що таке рішення ухвалене через різке зростання попиту на послугу та необхідність збільшити пропускну спроможність. Так, якщо раніше в систему в середньому надходило 4,5 тис. запитів, то 16 грудня 2024 року було зафіксовано збільшення їхньої кількості до 17,01 тис.

Збільшення навантаження на систему пов’язане з бажанням абонентів змінити операторів, які оголосили про різке підвищення тарифів. За даними Центральної бази даних, що адмініструється Українським державним центром радіочастот (УДЦР), понад 10 000 абонентів “Київстару” та понад 2800 абонентів “Vodafone Україна” перенесли свої номери на lifecell в період з 10 по 18 грудня, йдеться у відповіді пресслужби відомства на запит української редакції Forbes. 

Джерело