«Укрнафта витратить 800 тисяч на зіркову рекламу в Instagram і TikTok»

24 вересня державна компанія “Укрнафта” оголосила тендер на послуги для рекламних агентств. Очікувані результати будуть опубліковані 7 жовтня. Переможцю потрібно буде залучити до реклами пального від Укрнафти відомих співаків та блогерів: їхні Reels з брендом UKRNAFTA з’являться в Instagram та TikTok.

Тендер опубліковано на порталі публічних закупівель ProZorro. У ході торгів вартість робіт може зменшитися для замовника – Укрнафти. Послуги повинні надаватися з моменту підписання угоди з підрядником до кінця 2025 року, тобто від середини жовтня до кінця грудня.

Згідно з планом, до рекламної кампанії залучать зірок естради та кіно, блогерів, лідерів думок і нішевих інфлюєнсерів. Всі вони розповідатимуть про переваги продуктів Укрнафти порівняно з конкурентами. Створення окремих рекламних кампаній та їхній графік буде узгоджено з Укрнафтою. Головне завдання – збільшити продажі бензину, дизельного пального та автогазу, а також покращити впізнаваність бренду.

Окрім того, рекламні ролики також анонсуватимуть акції та заходи Укрнафти, а також просуватимуть непаливні товари (хотдоги, бургери та інші страви!). Зокрема, буде представлено інформацію про волонтерські збори для потреб Сил Оборони України, ініційовані Укрнафтою. Можливо, деякі співачки або блогери рекламуватимуть іграшки, які можна придбати на АЗС Укрнафти, щоб розважити дітей під час подорожі.

Відомі особи повинні мати виражену проукраїнську позицію та погодитись розміщувати рекламний контент від Укрнафти на своїх сторінках. Тривалість роликів для Instagram та TikTok запланована в межах 40-120 секунд. Зокрема, залучать таких інфлюєнсерів:

  • 5 блогерів/інфлюєнсерів з аудиторією понад 100 тис. підписників;
  • 5 блогерів/інфлюєнсерів з аудиторією понад 50 тис. підписників.

Допускається зменшення кількості підписників на 5 тис. осіб. Аудиторія блогерів має бути різноманітною за віком, статтю та професійним профілем. Тематики блогів включають: lifestyle, подорожі, волонтерство, гумор, автоновини та огляди автомобілів. Інфлюєнсери повинні мати позитивний образ як у жіночій, так і у чоловічій аудиторії. Список відомих осіб та графік розміщення контенту буде узгоджено з Укрнафтою. Підрядник може допомогти блогерам у створенні рекламних роликів, можливі також селфі-відео.

Яка рекламна компанія виграє тендер і скільки грошей витратить Укрнафта – стане відомо згодом. В документах, ймовірно, не будуть зазначені імена та нікнейми залучених до реклами осіб.

Зверніть увагу

Будьте уважні! Шахраї у Telegram створили фейковий акаунт АЗК UKRNAFTA. Їхня мета – заволодіти вашими даними та зловживати ними. На фейковому каналі розігрують 10 літрів пального за нову підписку.

Нагадуємо, що державна Укрнафта виплатила найбільшому ЗМІ України 420 тис. грн за організацію щорічного конкурсу “УП 100. Сила жінок”, а також за участь представниці Укрнафти у панельній дискусії та публікацію інтерв’ю. Раніше стало відомо, що Укрнафта інвестувала понад 26 млн грн у молочну продукцію у колишніх депутатів Верховної Ради України.

Причини, з яких Укрнафта витрачає десятки мільйонів гривень на їжу та напої, які не призначені для продажу клієнтам АЗК, читайте тут. Також відзначимо, що UKRNAFTA планує купити мережу АЗК Shell.