Державна Укрпошта після завершення тендеру уклала контракт на суму 708 тис. грн. За ці кошти ТОВ “Інмайнд Аналітікс” проведе опитування серед клієнтів Укрпошти та споживачів конкурентів. Це ініціатива допоможе державній компанії глибше зрозуміти свої проблеми, надати інформацію про те, що користувачі думають про бренд, і як його сприймають.
Попри активні дискусії у Facebook, де кожна новина від Укрпошти супроводжується коментарями незадоволених клієнтів та запитаннями про різні послуги, компанія не має чіткого уявлення про думки українців стосовно себе. Це дослідження покликане змінити цю ситуацію.
Тендер на аналітичні послуги виграла київська компанія ТОВ “Інмайнд Аналітікс”. Інформація про це з’явилася на порталі держзакупівель ProZorro. Спочатку Укрпошта була готова витратити 1 млн 109 тис. 466 грн, але в процесі торгів Inmind Analytics знизила цю суму до 708 тис. грн. Конкуренти зробили свої пропозиції за вищими ставками.
Дослідження аудиторії відбуватиметься у три етапи. На першому етапі компанія проведе 30 глибинних інтерв’ю тривалістю до 60 хвилин кожне (8 інтерв’ю з користувачами Укрпошти, 16 – з тими, хто користується послугами конкурентів, 6 – B2B, ймовірно, з працівниками Укрпошти). На цьому етапі досліджуються враження людей від використання Укрпошти та подібних сервісів, бар’єри, малюнок бренду, очікування від Укрпошти та “емоційна залученість”. Анкета міститиме 55 запитань.
На другому етапі опитають 1200 осіб за допомогою мобільного застосунку. Тут з’ясують мотивації та бар’єри для використання Укрпошти, а також інформацію про відомі їм послуги компанії і враження про бренд Укрпошти. Опитування проходитиме лише в містах і селах, де присутні конкуренти компанії, а анкета також міститиме 55 запитань.
На третьому етапі знову проведуть опитування ще однієї групи 1200 осіб у містах і селах, де працюють конкуренти, через спеціальний мобільний додаток. Тут головною метою є з’ясування “сприйняття бренду Укрпошти” та “маршрутів користувачів”. На основі отриманих даних маркетологи зроблять рекомендації.
Що відомо про Inmind Analytics
Згідно з інформацією аналітичної платформи YouControl, ТОВ “Інмайнд Аналітікс” була заснована у 2013 році в Києві. Однак на своєму сайті компанія заявляє, що працює з 2004 року (можливо, під іншою юридичною особою). Вони зазначили, що співпрацювали з такими брендами, як Comfy, Lenovo, Fozzy, Novus, Окко, МХП, Kernel, Ощадбанк, ПУМБ, OTP-Банк, Viber, Bosch, “Київстар” та Mastercard.
Компанію очолює Олена Попова. Власниками є: Олена Попова, Олена Бондарчук з Броварів (ймовірно, завідувач кафедри психології управління Університету менеджменту освіти, доктор психологічних наук), Андрій Телейко, Надія Малинко з Києва, Леонід Кривонос з Вишгорода.
З 2019 року компанія виграла тендери на проведення досліджень на загальну суму 5 млн 873 тис. 799 грн у державних структурах. Замовниками є: Укрпошта, Укргазбанк, ПриватБанк, Укрексімбанк, Нафтогаз України, Ощадбанк та Український інститут.
Зарплата гендиректора Укрпошти
Нагадуємо, керівник держпідприємства Ігор Смілянський, реагуючи на чутки з боку журналістів і політиків, розкрив свій дохід. Його середня зарплата становить близько 970 тис. грн на місяць. У загальній сумі понад 11,7 млн грн частину складає доплата за доступ до державної таємниці (15% до окладу). Як підкреслює Смілянський, з початку 2022 року він не отримує премії, хоча має на них право за контрактом.
З цих 11,7 млн грн керівник держпідприємства сплатив 2 млн 398 тис. 153 грн податку на дохід в Україні (хоча фактично мав би сплатити 2 млн 110 тис. 191 грн). Також Смілянський сплатив близько 2,1 млн грн податків у США як податковий резидент США. “На руки” він отримав 6 млн 926 тис. 930 грн. Інформатор підрахував без участі Смілянського, скільки він заробляв у попередні роки:
- 2023 рік – 11 млн 608 тис. грн;
- 2022 рік – 13 млн 371 тис. грн;
- 2021 рік – 19 млн 238 тис. грн;
- 2020 рік – 16 млн 730 тис. грн;
- 2019 рік – 15 млн 265 тис. грн;
- 2018 рік – 6 млн 864 тис. грн;
- 2017 рік – 3 млн 958,5 тис. грн;
- півріччя 2016 року – 1 млн 769,5 тис. грн.