Пасажири Укрзалізниці іноді стикаються з труднощами під час придбання пільгового квитка. Проблема полягає в тому, що посвідчення не завжди вдається знайти у Централізованому банку даних Мінсоцполітики. Цю інформацію можна знайти на сайті для купівлі квитків.
Якщо пільгу не вдалося додати, це може свідчити про те, що посвідчення не знайдено у зазначеній базі даних Мінсоцполітики. Щоб уникнути непорозумінь, варто перевірити:
- Тип пільги. Обраний у застосунку тип пільги має відповідати вказаному в посвідченні.
- Ім’я пільговика. Необхідно вказати ім’я точно так, як у посвідченні — тією ж мовою.
- Прізвище пільговика. Прізвище слід вказувати точно так, як у посвідченні — тією ж мовою.
- Номер і серію посвідчення. У полі «Пільгове посвідчення» потрібно ввести всі літери та цифри — так, як це зазначено у посвідченні.
Ви можете самостійно перевірити посвідчення у Централізованому банку даних. Якщо не вдається внести інформацію про посвідчення у кабінеті, рекомендуємо звернутися до районного Управління соцзахисту.
Чому знижка на квиток за пільгою не діє?
Знижки за пільгами для студентів, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та їх супровідників не діють на потягах до Польщі та назад. Також знижки для студентів не доступні на українських рейсах у вагонах купе, 1 класу та люкс. Знижки за пільгами застосовуються не під час вибору окремого квитка, а на етапі оплати. Загальна сума до сплати буде розрахована із урахуванням знижки.
Як придбати пільговий квиток?
Щоб оформити пільгу під час придбання квитка:
- На екрані з даними пасажира натисніть «Додати пільгу».
- Оберіть потрібну пільгу.
- Вкажіть дані документа, що підтверджує пільгу. Для дитячих квитків необхідно вказати лише дату народження дитини.
- Перевірте та підтвердіть введені дані.
Також можна додати пільгу для пасажира у своєму профілі. Це дозволить вам під час купівлі квитків швидко заповнювати дані пасажира одним дотиком, без необхідності вказувати їх кожного разу.