Укрзалізниця роз’яснила причини недоступності пільгових квитків

Пасажири Укрзалізниці іноді стикаються з труднощами під час придбання пільгового квитка. Проблема полягає в тому, що посвідчення не завжди вдається знайти у Централізованому банку даних Мінсоцполітики. Цю інформацію можна знайти на сайті для купівлі квитків.

Якщо пільгу не вдалося додати, це може свідчити про те, що посвідчення не знайдено у зазначеній базі даних Мінсоцполітики. Щоб уникнути непорозумінь, варто перевірити:

  • Тип пільги. Обраний у застосунку тип пільги має відповідати вказаному в посвідченні.
  • Ім’я пільговика. Необхідно вказати ім’я точно так, як у посвідченні — тією ж мовою.
  • Прізвище пільговика. Прізвище слід вказувати точно так, як у посвідченні — тією ж мовою.
  • Номер і серію посвідчення. У полі «Пільгове посвідчення» потрібно ввести всі літери та цифри — так, як це зазначено у посвідченні.

Ви можете самостійно перевірити посвідчення у Централізованому банку даних. Якщо не вдається внести інформацію про посвідчення у кабінеті, рекомендуємо звернутися до районного Управління соцзахисту.

Чому знижка на квиток за пільгою не діє?

Знижки за пільгами для студентів, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та їх супровідників не діють на потягах до Польщі та назад. Також знижки для студентів не доступні на українських рейсах у вагонах купе, 1 класу та люкс. Знижки за пільгами застосовуються не під час вибору окремого квитка, а на етапі оплати. Загальна сума до сплати буде розрахована із урахуванням знижки.

Як придбати пільговий квиток?

Щоб оформити пільгу під час придбання квитка:

  1. На екрані з даними пасажира натисніть «Додати пільгу».
  2. Оберіть потрібну пільгу.
  3. Вкажіть дані документа, що підтверджує пільгу. Для дитячих квитків необхідно вказати лише дату народження дитини.
  4. Перевірте та підтвердіть введені дані.

Також можна додати пільгу для пасажира у своєму профілі. Це дозволить вам під час купівлі квитків швидко заповнювати дані пасажира одним дотиком, без необхідності вказувати їх кожного разу.