Як скористатися відстрочкою платежу, пояснили в Київстар

Абоненти Київстар, які не змогли своєчасно поповнити рахунок, можуть скористатися послугою “Відстрочка платежу”. Завдяки цій програмі ви можете використовувати мобільний зв’язок вже зараз, а оплатити його — в наступному місяці. Цю інформацію надає компанія на своєму сайті.

Користувачі Київстар мають можливість насолоджуватися всіма послугами без необхідності термінової оплати — все це без додаткових комісій. Ось як використовувати програму “Відстрочка платежу”:

  • Програма підключається автоматично, для кожного абонента встановлюється індивідуальний поріг відключення — максимальна сума в борг, яку можна допустити.
  • Ви можете користуватися зв’язком в межах встановленого порога відключення.
  • Якщо ви в боргу: потрібно сплатити заборгованість за попередній місяць до 21 числа (включно), навіть якщо не було перевищено поріг відключення.
  • Ми надішлемо вам нагадування про мінімальний платіж (заборгованість за минулий місяць) через SMS, або ви можете перевірити його, зателефонувавши за номером 466*35.
  • Щоб дізнатися свій поріг відключення — зателефонуйте 466*35, надішліть запит *170*4# або скористайтеся сервісом Мій Київстар.

Популярні питання про послугу “Відстрочка платежу”

  • Яка це вартість? Підключення та використання — без додаткових витрат.
  • Чи можливо повторно підключити програму, якщо вона була вимкнена? Так, зателефонуйте за номером 466*35 або відвідайте найближчий магазин Київстар із документами.
  • Чи можна змінити поріг відключення або відключити програму? Щоб змінити поріг або відключити програму — зателефонуйте 466*35 або відвідайте магазин Київстар з документами.
  • Які особливості підключення програми? Усі контрактні абоненти можуть підключити цю програму. Дія послуги може бути обмежена на тимчасово окупованих територіях та територіях проведення бойових дій. Програму можна активувати, навіть якщо ви вже в боргу. Однак, щоб вона запрацювала, на рахунку повинно бути не менше 0 гривень.
  • Коли і як встановлюється розмір порога відключення? Після підключення програми поріг відключення визначається одразу. Він може становити 10%, 25%, 50%, 100%, 200% або 300% від середнього місячного споживання. Наприклад, якщо ви витратили 600 гривень за три місяці, ваш середній виторг — 200 гривень. Якщо ви вибрали поріг відключення 50%, він складе 100 гривень. Поріг може змінюватися.
  • Чи змінюється розмір порога відключення? Так, це відбувається автоматично щомісяця до 10 числа включно. Нова сума визначається лише, якщо середні витрати змінилися на 30% або більше в порівнянні з минулим місяцем. Якщо поріг змінюється, ви отримаєте SMS сповіщення.
  • Як погасити заборгованість? Якщо ви в боргу, але не перевищили поріг відключення: до 21 числа наступного місяця потрібно сплатити мінімальний платіж — борг за минулий місяць. Якщо платіж не буде внесений, з 22 числа послуги будуть відключені. Щоб знову використовувати їх, поповніть рахунок на суму боргу. Якщо ви перевищили поріг відключення: послуги будуть відключені негайно. Щоб відновити користування, поповніть рахунок до мінімуму 0 гривень. Не забудьте завантажити програму Мій Київстар.