Українці можуть оплатити комунальні послуги через ПриватБанк. Загалом є чотири способи оплати платежів. Також варто пам’ятати про комісію. Про це йдеться на сайті фінустанови.
Для оплати комуналки потрібно обрати зручний спосіб у ПриватБанк.
Як провести оплату комунальних послуг?
Приват-24 (онлайн)
«Створення платежу за шаблоном»
- Виберіть меню «Мої платежі».
- Якщо Ви раніше здійснювали такий платіж у відділенні ПриватБанку, через ТСО або в Приват-24, у Вас зберігся шаблон. Оберіть потрібне підприємство.
- Відредагуйте необхідні поля.
- Натисніть кнопку «Додати в кошик».
Створення платежу на адресу підприємства, у якого з ПриватБанком укладено договір
- Знайдіть підприємство за назвою, номером рахунку або ЄДРПОУ.
- Заповніть поля.
- Натисніть кнопку «Додати в кошик».
Створення платежу на адресу підприємства, яке не вдалося знайти ні за назвою, ні за номером рахунку, ні за ЄДРПОУ
- Виберіть «Одержувача немає в списку».
- Заповніть всі реквізити підприємства, на адресу якого хочете здійснити платіж, зазначте суму та призначення платежу.
- Натисніть кнопку «Додати в кошик».
- Перейдіть у кошик.
- Виберіть картку, з якої буде здійснюватися оплата.
- За допомогою кнопки «Підтвердити всі» оплатіть всі платежі, що знаходяться в кошику, або виберіть один чи кілька платежів і оплатіть за допомогою кнопки «Підтвердити вибрані».
- Підтвердить проведення платежу ОТР-паролем.
- Перевірте статус платежу в архіві платежів.
Приват-24 (Android та iOS)
- Крок 1. Виберіть меню «Мої платежі».
- Крок 2. Натисніть «Створити новий платіж» і виберіть «Знайти компанію».
- Крок 3. Виберіть сегмент одержувача або скористайтеся пошуковим рядком.
- Крок 4. Виберіть потрібного одержувача, введіть параметри платежу.
- Крок 5. Введіть суму платежу, картку для списання й натисніть «Оплатити».
Термінал самообслуговування/муніципальна картка
- Проведіть авторизацію в терміналі за карткою або за номером мобільного.
- Перейдіть у меню «Комунальні платежі».
- Виберіть потрібний розділ або скористайтеся рядком пошуку.
- Виберіть потрібного одержувача.
- Введіть особовий рахунок або адресу.
- Зазначте параметри платежу (показники лічильника, ПІБ платника).
- За необхідності змініть суму платежу й натисніть «Далі», після чого перевірте параметри платежу.
- Внесіть готівку для оплати або натисніть «Оплатити карткою», якщо бажаєте провести оплату карткою.
Платежі за комуналку за телефоном 3700
- Наберіть номер 3700 з мобільного телефону.
- Повідомте операторові: номер вашої картки, з якої буде здійснюватися платіж; куди та за яку послугу переказувати гроші (найменування послуги та підприємства, на користь якого хочете здійснити платіж, його реквізити);
реквізити платника, період оплати, покази лічильників; суму платежу.
Тарифи та комісії на комунальні платежі у ПриватБанку
Платежі одержувачів пенсійних виплат у ПриватБанку за комунальні послуги:
- через Приват-24/Автоплатежі з Картки для виплат у сумі до 5 000 грн на місяць (включно) і не більше ніж 15 платежів – без комісії;
- за телефоном 3700 – комісія дорівнює комісії відділення.
Платежі за кредитні кошти:
- без додаткової комісії за наявності договору з отримувачем.
Платежі з карток інших банків:
- додаткова комісія у терміналі самообслуговування – 1%.
Платежі за комунальні послуги неідентифікованих клієнтів ПриватБанку в касі:
- додаткова комісія: до 1 000 грн – 15 грн;
- від 1 000 грн – 1% (min 15 грн, max 200 грн).
Розмір комісії може відрізнятися від стандартної та залежить від умов договору з одержувачем.
Популярні питання про послугу
- Як перевірити, чи успішний платіж? Якщо платіж пройшов, ви отримаєте квитанцію. Статус платежу можна перевірити в Приват-24 через меню «Архів платежів».
- Який регламент проведення платежів? Комунальні платежі та платежі за реквізитами проводяться миттєво. В окремих випадках – протягом 1–2 робочих днів. Бюджетні платежі (податки) перераховуються поточним днем до 22:30 (якщо для СЕП НБУ не встановлено інший регламент роботи). Якщо платіж здійснено після 22:30, то гроші буде перераховано наступним банківським днем.
- Які платежі вважаються комунальними? Це платежі, які надсилаються до комунальних та телекомунікаційних компаній для оплати послуг: водоканал і каналізація; газ; домофони; ЖЕКи/ОСББ (квартплата); інформаційно-розрахункові центри (наприклад, ГіОЦ, Нова-Ком, МЄІРЦ, ГЕРЦ); ліфтове господарство; сміття, екологія; електроенергія; тепло; інтернет; кабельне/супутникове ТБ; мобільна телефонія; стаціонарна телефонія.
- Як перевірити, чи є договір з одержувачем? Для цього необхідно в Приват-24 в розділі «Платежі» виконати пошук за будь-яким реквізитом (назва, рахунок IBAN або ЄДРПОУ). У результатах пошуку має з’явитися шаблон за одержувачем. Якщо в результаті нічого не знайдено, то це означає, що договору на приймання платежів немає.
- Чи може не клієнт банку здійснити платіж без проходження ідентифікації? Так, готівкою в касі банку або через термінал самообслуговування. Обов’язково потрібно верифікувати номер телефону. Безготівковий платіж можна здійснити з картки іншого банку через Приват-24 (без авторизації) чи термінал самообслуговування. Ліміти: готівковий платіж – екв. 5000 грн (30 000 грн за 30 днів); безготівковий платіж через Приват-24 (без авторизації) – екв. 29 999 грн; термінал самообслуговування – екв. 5000 грн (залежно від технічних можливостей пристрою). Ліміти можуть бути змінені для виконання вимог законодавства України.