Абонент йде від Київстару, бо замість оплати тарифу за 230 гривень кошти з рахунку списали на послугу телебачення

Чоловік попередньо поповнив свій рахунок на 230 гривень для оплати тарифу. Проте, коштів не вистачило, оскільки Київстар витратив 150 гривень за послугу телебачення, яку він не замовляв. Таким чином, він змушений шукати нового оператора. Про свою ситуацію клієнт повідомив 11 липня на Facebook-сторінці.

За словами чоловіка, пакет послуг на місяць не було нараховано внаслідок нестачі коштів. Виявилось, що Київстар списав цю суму за послугу телебачення.

“Київстар оскільки зв’язатись з вами важко, вирішив написати тут, щоб мої друзі також побачили: я попередньо поповнив рахунок на 230 гривень, аби вночі був знятий щомісячний платіж за мій тариф. Проте, потім отримую повідомлення, що пакет послуг не нараховано через брак коштів. Зайшов в історію оплат у додатку і виявив, що з мене зняли 150 гривень за послугу, яку я не замовляв — Київстар-ТБ. Після цього система чемно пропонує поповнити рахунок ще раз, щоб оплатити пакет на місяць. Нещодавно я планував переходити на контракт, але зараз розглядаю можливість перенести номер, після понад 10 років з цим оператором. І проблема не лише в 150 гривнях, а в ставленні до клієнтів. А ви, дорогі друзі, якщо обираєте новий номер чи оператора, краще обходьте Київстар стороною”, – підкреслив чоловік.

Київстар проігнорував скаргу чоловіка. Як змінити оператора, зберігши номер телефону:

За інформацією видання Віледж, в Україні введено послугу MNP (Mobile Number Portability) – можливість перейти до іншого оператора, зберігаючи свій номер. Усі номери, разом із кодом оператора, будуть прив’язані не до компанії, а до абонента. Що потрібно для зміни оператора?

Номер, зареєстрований на абонента. Реєструючи номер, ви прив’язуєте його до свого імені. Це дозволяє зберегти номер при зміні оператора мобільного зв’язку. Переноситься не лише сам номер, але й код оператора (095-, 093-, 067-). Дізнатися, чи прив’язаний номер до вашої особи, можна в чинного оператора телефоном або онлайн. Якщо ваш номер не зареєстрований, його можна прив’язати на сайті, через call-центр або в офлайн-магазині мобільного оператора, пред’явивши паспорт. Якщо заява подається онлайн, знадобиться електронний цифровий підпис. Послугою можуть скористатися абоненти всіх українських операторів мобільного зв’язку – Лайфселл, Київстар, Водафон. Як змінити мобільного оператора?

  • Подати заяву на перенесення номера до мобільного оператора, у якого хочете обслуговуватись. Це можна зробити онлайн, телефоном або в офлайн-магазинах оператора. Для цього знадобиться лише паспорт чи інший документ, що посвідчує особу. В деяких компаніях подати заяву можна також через SMS. Під час оформлення потрібно обрати тарифний план у нового оператора.
  • Отримати SIM-картку від нового оператора. Це можливо, коли старий оператор дасть дозвіл на перенесення номера. Процес займає від трьох днів. Абонент може вказати конкретну дату переходу, однак вона не повинна бути пізніше 30 днів з моменту подачі заяви.
  • Активувати SIM-картку. Щоб розпочати користуватися SIM-карткою нового оператора, потрібно дочекатися повідомлення про її активацію та замінити стару картку на нову: після цього обслуговування номера проходить в іншій компанії. Після заміни можуть бути невеликі перебої у зв’язку, але вони триватимуть не більше трьох годин. Активація SIM-картки до моменту перенесення номера неможлива. Перенесення номера від одного оператора до іншого можливе не частіше ніж раз на місяць. Після зміни оператора, коли вам телефонуватимуть, ви почуєте голосове повідомлення про перенесення номера і можливу зміну вартості дзвінка.

Послуга перенесення мобільного номера безкоштовна для найбільших українських операторів. Однак гроші на рахунку попереднього оператора не зберігаються, якщо номер було перенесено. Також потрібно сплатити тарифний пакет у нового оператора.

Чи можуть відмовити в перенесенні номера?

Відмовити можуть з таких причин:

  • номер не зареєстрований;
  • номер зареєстрований на іншу особу;
  • у заяві подані недостовірні дані;
  • після останнього перенесення не минуло 30 днів;
  • абонент подав заяви кількома операторам одночасно.

Якщо відмовили: перевірте, що номер зареєстровано на вас і при реєстрації особисті дані були вказані вірно. Відмовити в послузі не можуть через нестачу бланків у сервісному центрі чи за некомпетентність персоналу.