Жінка користується інтернетом лише через Wi-Fi. Проте Київстар знімає гроші за користування мобільним інтернетом у роумінгу. Відповідний відгук клієнтка залишила 10 червня під публікацією компанії.
Під час спілкувань з операторами Київстар їй доводять, що вона користувалася мобільним інтернетом, який завжди вимкнений. Лише за цей місяць кошти було вирахувано вже вчетверте.
“Я здивована та обурена. Не користуюся мобільним інтернетом у роумінгу взагалі. Підключаюсь лише через Wi-Fi. Але оператор змушений знімати гроші за користування мобільним інтернетом у роумінгу. Під час розмов мені стверджують, що я використовувала мобільний інтернет, який завжди вимкнений. Я не раз зверталася до операторів. Після розмов і роз’яснень на деякий час припиняють знімати гроші за послуги, якими не користуюсь. А потім знову починається історія спочатку. За цей місяць “зафіксували” вже четвертий раз. Ганьба”, – скаржиться жінка.
Відповідь Київстар на скаргу
Київстар прокоментував скаргу жінки. Вони зазначають, що зняття коштів можуть відбуватись навіть при вимкненому мобільному інтернеті, адже для зв’язку з мережею 4G телефон автоматично генерує інтернет-сесії, що може призвести до повторних зняттів.
“Розуміємо ваше занепокоєння в цій ситуації, але зняття можуть відбуватись навіть за вимкненого мобільного інтернету, оскільки для з’єднання з мережею 4G телефон автоматично генерує інтернет-сесії, через що такі зняття можуть повторюватись. Спробуйте вручну встановити пріоритет на 2G та вимкнути дозвіл на передачу даних у роумінгу, це має покращити ситуацію”, – заявили у Київстар.
Не користуюсь інтернетом, а гроші знімають
На сайті Київстар зазначено дві основні причини, чому знімаються гроші, коли не користуєшся інтернетом. Зокрема, в деяких налаштуваннях можуть бути активні автоматичні оновлення додатків (якщо оновлення доступні, вони автоматично завантажуються). При незаблокованому телефоні можливо випадкове відкриття браузера.