Жінка, поповнюючи рахунок своєї дитини на 225 гривень, випадково переказала 2 225 гривень. Їй не вдалося розподілити кошти, оскільки оператор не дозволяє абонентам з різними типами підключення (контракт та передплата) обмінювати кошти. Про цю ситуацію вона повідомила 12 серпня на своїй Facebook-сторінці.
Вона намагалася скасувати платіж, але банк відмовив і порадив звернутися до Київстар. Однак, там підтвердили, що нічого не можуть зробити.
«Я є клієнткою Київстар більше 20 років, з них майже 5 – контрактна абонентка. Ситуація: я поповнюю рахунок своєї дитини і випадково замість потрібної суми 225 гривень відправляю 2 225 гривень. Зразу телефоную в банк, прошу скасувати платіж, але мені кажуть, що платіж проведено і радять звернутися до отримувача, тобто до Київстар. Телефоную їм, пояснюю ситуацію і прошу допомогти повернути гроші. Відповідь – «нічого зробити не можемо». Ок, думаю, перекину кошти чоловікові, але тут виявляю, що абоненти з різними типами підключення також не можуть пересилати кошти один одному. Тобто, якщо ви випадково поповнили рахунок когось, а ваші абонплати різні, повернути кошти стане неможливо. Київстар справді зробив людей супротивниками через тип підключення. Моя ситуація не така жахлива, адже гроші залишилися у сім’ї. А якщо б я помилилася з номером? Тоді що, клієнти залишаться без допомоги? І про манеру спілкування співробітників – це окрема тема, підвищення тону, мабуть, стало нормою», – скаржиться жінка.
Відповідь Київстару на скаргу жінки
У Київстарі відповіли на скаргу, зазначивши, що під час поповнення рахунку, абонент несе відповідальність за введені дані.
«Вибачте за ситуацію. На жаль, наразі сервіс розподілу залишку коштів для контрактних абонентів тимчасово не функціонує. Приносимо вибачення за незручності. Під час поповнення рахунку абонент самостійно відповідає за введені дані, тому, щоб скасувати платіж, вам необхідно звернутися до служби підтримки вашого банку. Проте, сума на рахунку повинна бути повністю збережена», – повідомили у Київстар.
Помилка при переказі коштів на інший номер
Якщо ви абонент передплачуваного зв’язку:
Новим абонентам Київстар технічна можливість активується автоматично протягом 2 діб після досягнення суми витрат номера, з якого здійснюється переказ, 40 гривень. Переконайтеся в наступному:
- сума операції – мінімальна 1 гривня, максимальна – 1 тисяча гривень (до 3 тисяч гривень на місяць);
- сума операції має бути кратною 1 гривні (без копійок);
- залишок коштів після операції не повинен бути менше 0 гривень.