Чоловік здійснив перенесення номера до мережі Київстар, погодившись на тарифний план вартістю 220 гривень, але при цьому йому додатково стягнули 130 гривень. Цей коментар він опублікував 20 вересня під постом компанії.
За його словами, Київстар мав активувати тариф за 220 гривень, але замість цього приєднали до іншого тарифу вартістю 350 гривень.
“Якщо плануєте перенести номер до Київстар, будьте готові натрапити на шахрайську схему. Я переніс свій номер з Лайфселл до Київстар на умовах тарифу «Все разом легкий» за 220 гривень (ціна актуальна на сьогодні). У рамках цього тарифу обіцяли підключити Домашній інтернет, тому в той же день майстер прийшов і підключив послугу. Після цього я зателефонував оператору за номером 466, щоб об’єднати номер із Домашнім інтернетом. Оператор запитує, чи підключимо тариф «Все разом легкий». Я підтвердив без зайвих думок, але виявилось, що мені підключили цей тариф за 350 гривень і з іншими умовами. Я не давав згоди на підвищення та мене не попередили, що мій тариф стане в 1,5 рази дорожчий. Отже, оператор залучає нових абонентів, створюючи вигляд вигідних тарифів. Вони називають тариф однаково «Все разом легкий», але з різними цінами, про які не інформують (заблуждають). Під час перенесення номера під соусом об’єднання послуг тариф збільшують на 130 гривень. Після моєї скарги на наступний день отримав відповідь: (Ваше звернення розглянуто. Дякуємо за інформацію, вона буде використана для покращення якості обслуговування. З повагою, Київстар). Яка цинічність! Навіть не повернули тариф, який було підключено спочатку”, – скаржиться чоловік.
Реакція Київстар на скаргу
У Київстар відповіли на коментар чоловіка, заявивши, що має місце непорозуміння.
“У нас є два тарифи ‘Все разом Легкий’: для нових абонентів, які переходять до Київстар, та для поточних користувачів. Очевидно, виникло непорозуміння, але обманювати вас ми не мали на меті”, – зазначили у Київстар.
Як відбувається процес перенесення номера?
- У день перенесення Центральна база даних (ЦБД) надсилає команду активувати ваш номер у мережі Київстар.
- Оператор налаштовує системи і інформує ЦБД про закінчення робіт.
- ЦБД відправляє команду вашому колишньому оператору про видалення номера з його мережі. Це означає, що ваш номер залишатиметься у двох мережах певний час (але не більше двох годин).
- Ваш колишній оператор інформує ЦБД про завершення процесу.
- ЦБД інформує Київстар та попереднього оператора, що перенесення номера завершено, і потрібно оновити свої бази даних.
Які документи потрібні для перенесення номера?
Якщо ви плануєте бути абонентом передплати
Потрібен один із документів, що підтверджують особу:
- Паспорт громадянина України
- Паспорт громадянина України для виїзду за кордон
- Дипломатичний паспорт України
- Службовий паспорт України
- Посвідчення особи моряка
- Посвідчення члена екіпажу
- Посвідчення особи на повернення в Україну
- Тимчасове посвідчення громадянина України
Якщо ви плануєте стати абонентом контрактного зв’язку (як фізична особа)
Знадобляться такі документи:
- Оригінал одного з документів, що підтверджують особу
- Копія паспорта громадянина України
- Оригінал та копія РНОКПП (реєстраційного номера облікової картки платника податків)
Якщо ви плануєте бути корпоративним або бізнес-абонентом
Для директора юридичної особи необхідно:
- Оригінал документа, що посвідчує особу
- Дані про державну реєстрацію в ЄДР (повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи)
- Печатка (якщо є)
Для фізичної особи-підприємця потрібні:
- Оригінал паспорта громадянина України
- Дані про державну реєстрацію в ЄДР (повна назва ФОП, адреса)
- Печатка (якщо є)