Чоловік, котрий більше 20 років користується послугами компанії Київстар, отримав лист із претензією на суму 175 гривень. Проте абонент впевнений, що борг є штучно створеним. Він поділився своєю історією 27 червня на Facebook-сторінці.
За словами чоловіка, Київстар надіслав повідомлення, в якому йдеться про заборгованість у розмірі 175 гривень. Він вважає, що цей борг є штучно створеним, адже не отримував послуг від оператора.
“Шановний Київстар, ви вражаєте все більше! Протягом 20 років я ваш клієнт і маю контракт. Ваш поріг для відключення становить 20 гривень. Чому ж у моїй поштовій скрині з’являється лист з вимогою сплатити борг у 175 гривень? Поріг для відключення — 20 гривень, але послуг не надається? Послуги немає, а щоденна абонплата становить 8,5 гривень. Протягом 18 днів ви не надаєте послугу, але абонплата все ще стягується. Чому так? Вам 175 гривень важливіші, ніж 20 років мого абонентства? Навіть якщо ваш білінг оновлюється один раз на добу, це не має бути 1 раз на 18 діб. Чи справді 20 років для вас є таким важливим, якщо ви вигадаєте борг у 175 гривень?” – запитує чоловік.
Відповідь Київстар
Представники Київстар зазначили, що мають доступ до інформації щодо рахунку чоловіка. Станом на 01.04.2025 року у нього був борг у розмірі 171 гривня.
“Щодо порогу відключення: якщо сумарний борг досягає 20 гривень, зв’язок відключається. Проте, якщо протягом хоча б одного дня календарного місяця плата була списана, вона продовжує зніматися до останнього дня цього місяця, навіть коли послуги призупинені. Вам потрібно повністю сплатити тариф на місяць. Наразі ми можемо надати дані по рахунку з квітня по червень 2025 року, і станом на 01.04.2025 року борг становив 171 гривню, оскільки оплати не надходили. Номер очікував погашення боргу,” – підкреслили у Київстар.
Чи можуть абоненти Київстар дізнатися про дзвінки під час вимкнення телефона
Раніше ми згадували, що абоненти не пропустять жодного дзвінка, коли телефон вимкнений або перебуває поза зоною покриття мережі Київстар, якщо скористаються послугою “На зв’язку”. Інформація про пропущені виклики надходитиме у вигляді SMS-викликів з адреси Київстар або з номера абонента, який телефонував. У повідомленні будуть вказані деталі – в описі послуги “На зв’язку”. Як скористатися послугою Київстар: підключіть одну послугу, що включає три сервіси — Автовідповідач, Хто дзвонив, Повідомити про мене.
Щоб підключити послугу “На зв’язку”, скористайтеся одним із цих варіантів — після активації послуга продовжиться автоматично:
- Перейдіть у Мій Київстар.
- Наберіть *139*1#.
- Зателефонуйте на номер 477.
Важливий момент: після підключення протягом 15 хвилин активізуються три сервіси, якими ви також можете управляти окремо.