Чи можуть користувачі одного профілю в додатку Мій Київстар управляти кількома номерами та рахунками? Відповідає оператор.

Абоненти, що використовують додаток Мій Київстар, отримують можливість об’єднати декілька номерів або особових рахунків в один профіль. Це стосується таких типів: номери абонентів із передплаченим зв’язком, номери контрактних абонентів-фізичних осіб, а також особові рахунки Домашнього Інтернету. Інформацію про це можна знайти на офіційному сайті компанії.

Максимальна кількість номерів або особових рахунків, що можуть входити в один профіль, становить 10. Якщо ви плануєте додати декілька контрактних номерів або персоніфікований номер передплаченого зв’язку, усі вони повинні бути зареєстровані на одного власника.

Зареєстровані номери перевіряються за ІПН. У випадку, якщо для якогось з номерів ІПН не вказаний, ви не зможете додати цей номер до мультиакаунта. Якщо ІПН відсутні для обох номерів, то проводиться звірка за серією та номером паспорта.

Якщо в контрактного абонента є кілька зареєстрованих номерів (на одному або декількох особових рахунках), вони можуть бути об’єднані як в одному профілі, так і в різних. Додати номер, який вже є в іншому профілі, не вдасться.

“В об’єднаний профіль можна включити кілька номерів або особових рахунків, зокрема: номери абонентів передплаченого зв’язку, номери контрактних абонентів-фізичних осіб, а також особові рахунки послуги Домашній Інтернет. Максимальна кількість номерів або рахунків у профілі – 10”, – ідеться в повідомленні компанії.

Як змінити тариф через додаток Мій Київстар?

На головному екрані, натиснувши на пункт “Усі тарифи”, ви зможете оглянути доступні для підключення тарифи, включаючи індивідуальні пропозиції. На початку розділу наведені рекомендовані тарифи — їх підбирають шляхом аналізу активності та послуг вашого номера. Якщо ви прокрутіть екран вбік, вам стануть доступні додаткові пропозиції. Ви можете переглянути деталі тарифу, натиснувши кнопку “Більше про тариф”, або одразу вибрати його, натиснувши “Вибрати”. Щоб змінити тариф, на вашому рахунку повинна бути достатня сума для оплати. У випадку тарифу без первинної оплати, на рахунку повинні залишатися хоча б 0,01 грн (для передплати) або не перевищувати порогу відключення послуг (для контракту).