Чоловік отримує спам-повідомлення і прагне від них відмовитися. Його турбує конфіденційність номера, оскільки виявляється, що оператор не забезпечує захист абонентів від подібних розсилок. Про свою ситуацію він розповів 30 вересня в соціальній мережі Threads.
Абонент цікавиться, як можна скасувати ці непотрібні повідомлення. Адже, судячи з усього, номер не захищений належним чином.
“Київстар, скажіть, будь ласка, як можна скасувати ці розсилки? Де ж ваша конфіденційність номера? Який захист мають абоненти від спаму?!” – запитує чоловік.
Відповідь Київстар на скаргу
Київстар відреагував на звернення чоловіка і зазначив, що під час дії воєнного стану оператори виконують розпорядження уповноважених органів, зокрема, щодо проведення певних видів інформаційних розсилок.
“Під час воєнного стану оператори діють відповідно до вказівок уповноважених органів, включаючи здійснення деяких видів інформаційних розсилок. Це проводилося у вашому регіоні. Жодна персональна інформація не передавалася ініціатору таких розсилок. Київстар дотримується законодавства України, зокрема законів “Про інформацію” та “Про захист персональних даних” і не передає персональні дані абонентів стороннім особам,” – заявили в компанії.
Як позбутися спаму та рекламних SMS?
Якщо ви бажаєте відключити інформаційні та рекламні повідомлення від Київстар, зверніться до нас у чат. Якщо отримуєте небажані повідомлення від інших провайдерів, зверніться за контактним номером, зазначеним у повідомленні, або на сайт цього оператора.
Як відключити SMS із прогнозом погоди (107007/107001)?
Щоб відмовитися від підписки, надішліть безкоштовне SMS-повідомлення з кодом 111 на номер 107007. Для відмови від підписки, що надходить з номера 107001, надішліть безкоштовне SMS-повідомлення з кодом 111 на номер 107001.
