Клієнт Київстару незадоволений підвищенням тарифів на 25% – реакція компанії

Чоловік незадоволений діями Київстар. Йому не подобається необґрунтоване підняття тарифів на 25%, нав’язування непотрібних послуг. Він наголошує, що в інших операторів такі ж умови коштують на 35-60% менше. Відповідний коментар клієнт залишив 29 листопада під публікацією компанії.

За словами чоловіка, Київстар нав’язує непотрібні послуги. Мова йде про нікому не потрібні повідомлення та безкоштовні хвилини.

“Необґрунтоване підняття тарифів на 25%, нав’язування непотрібних послуг у вигляді нікому не потрібних повідомлень та безкоштовних хвилин, які не просили, тоді як в інших операторів такі ж умови коштують на 35-60% менше”, – скаржиться чоловік. 

Реакція Київстар на скаргу чоловіка

У Київстар прокоментували скаргу чоловіка. Там вказують, що підняття тарифів необхідне для того, щоб мати змогу і надалі закуповувати генератори, акумулятори та підтримувати роботу мережі під час блекаутів, продовжувати будувати нові базові станції по всій країні та розширювати покриття 4G.

“Ця зміна необхідна для того, щоб мати змогу і надалі закуповувати генератори, акумулятори та підтримувати роботу мережі під час блекаутів, продовжувати будувати нові базові станції по всій країні та розширювати покриття 4G. Ми уважно ставимося до потреб наших абонентів, аналізуємо, які послуги найбільш популярні та в якій кількості. І на основі цих досліджень пропонуємо абонентам оновлені умови. У разі якщо вам не підходять зміни, на нашому сайті або в застосунку «Мій Київстар» ви можете підібрати тариф для своїх потреб”, – заявили у Київстар. 

Джерело