Клієнт Ощадбанку не отримує SMS-підтвердження – у фінустанові розповіли, як виправити ситуацію

Чоловік висловив своє незадоволення щодо якості послуг Ощадбанку. Він зазначив, що не отримує SMS-підтвердження. Цей коментар він залишив 5 липня під публікацією фінансової установи.

За словами клієнта, проблема з відсутністю SMS-підтверджень від Ощадбанку потребує термінового вирішення.

“Чому у вас постійно виникають проблеми з підтвердженням через SMS? Вони зовсім не приходять. Якщо ви не можете нормально це організувати, то краще зовсім відмовтеся від SMS, адже існує додаток, де підтвердження не потрібне, оскільки інформація вже доступна на телефоні”, – відзначив чоловік.

Відповідь Ощадбанку на скаргу

Ощадбанк відреагував на звернення клієнта, запевнивши, що з боку банку не виникає проблем із надсиланням повідомлень. Якщо повідомлення затримуються, це може бути викликано відсутністю мережевого покриття, труднощами з мобільним оператором або перевантаженням самої мережі.

“Клієнти Ощадбанку не стикаються з проблемами отримання повідомлень. Можливі ситуації з затримкою доставки SMS з боку мобільного оператора. Перевірити дану інформацію можна, звернувшись до контактного центру за номером 0800-210-800. Для цього потрібно телефонувати з фінансового номера та мати банківську картку. Оператор детально проконсультує та зорієнтує щодо подальших дій”, – зазначили в Ощадбанку.

Ощадбанк покращив автентифікацію

Раніше ми повідомляли, що Ощадбанк вживає заходів для посилення автентифікації. Фінансова установа зафіксувала значне зростання кількості шахрайських операцій:

  • за операціями Р2Р,
  • за переказами на довільні реквізити.

“У відповідності до постанови НБУ №58 від 03.05.2023 року «Про затвердження Положення про автентифікацію та впровадження посиленої автентифікації на платіжному ринку», а також на основі аналізу можливостей зменшення рівня шахрайства, Ощадбанк посилив процедуру автентифікації. Тепер підтвердження операцій буде здійснюватись через код, який надсилатиметься на фінансовий номер клієнта в SMS-повідомленні. Також запроваджені зміни: операції до 100 грн можуть виконуватись без ОТП-верифікації. Ці нововведення триватимуть, поки ситуація з шахрайством не покращиться”, – зазначили в Ощадбанку.