Чоловік, який користується послугами Київстар, зіткнувся з проблемою: його мережа 4G постійно переходить на 2G і не працює. Ці збої тривають, хоча раніше такого не було. Відповідний коментар він залишив 5 вересня під публікацією компанії.
Після звернення до оператора Київстар для вирішення проблеми, йому заблокували дзвінки та можливість спілкування через додаток. В результаті, він змушений був змінити оператора.
“Моя мережа 4G постійно перетворюється на 2G, і це відбувається кожні 2 хвилини. Оператор сказав, що причина в тому, що я в приміщенні. Але мережа повинна працювати і всередині будівель. Мені перепрошують, але я плачу за послугу, яка не виконує своїх функцій, і чую лише вибачення. Дзвонив до оператора два тижні, і питаю: “Чому чат у додатку Мій Київстар досі заблокований?” У відповідь отримую запитання про браузер. Мені це виглядає абсурдно. Другий оператор запропонував компенсацію у вигляді безкоштовного Київстар ТБ на місяць, що мене не влаштовує, і я перейшов на Vodafone. Коли я запитав: “Може, я можу вибачитись, а ви мені зробите рік безліміту?” почув відповідь: “Такі можливості немає”, але за плату за не працюючі послуги можливість є, ще й згадують про поповнення. Люди розуміють, яка жахлива мережа, але скаржитися операторам забороняють”, – розповідає чоловік.
Відповідь Київстар
Компанія Київстар відреагувала на скаргу чоловіка і зазначила, що його звернення було зафіксовано.
“Номер вашого звернення: 12586562”, – підтвердили у Київстар.
Що робити, якщо номер Київстар не реєструється в мережі?
Основні причини можуть бути такими:
- Номер може бути недоступним через тривале бездіяльність. Для передплати строк дії – 365 днів, для контракту – необмежено, але оператор вправі припинити послуги, якщо номер не використовувався понад 60 днів.
- Ви можете опинитися в зоні нестабільного покриття мережі. Рекомендуємо перевірити, як працює SIM-карта в іншому пристрої.
- Ваша SIM-карта може бути пошкоджена.
- Номер міг бути анульовано.
- Обслуговування номера може бути припинено за ст. 38 Закону України «Про телекомунікації», яка наділяє оператора правом обмежити надання послуг споживачам, які порушують правила.