Київстар не повернув абоненту кошти за не надану послугу

Чоловік у магазині Київстар придбав SIM-карту з тарифним планом. Проте пакет послуг так і не був активований, і він звернувся з проханням повернути гроші за не надану послугу, втім отримав відмову. Він поділився своєю історією 25 червня на Facebook-сторінці.

За словами чоловіка, Київстар не виконав зобов’язання за отримані кошти. Йому пообіцяли знижку, але цей варіант його не влаштовує.

“Київстар – шахраї. Я зайшов до магазину, щоб придбати SIM-карту з тарифним планом. Мені запропонували тариф, я обрав номер, оплатив і спокійно вирушив, оскільки поспішав. В магазині мені сказали, що це і є плата за тариф на перший місяць. Однак насправді все сталося інакше. Тариф не був активований. Я зателефонував до Київстар, пояснив ситуацію, і мені відповіли, що сталася технічна проблема, яку вирішать протягом 10 днів. Я почекав. Після цього мені знову написали, що потрібно трохи більше часу, і так тривало кожного дня, поки через тиждень вони зовсім не зникли. Я знову зателефонував, стверджуючи свою позицію. Так, сталася проблема, сказали, але для вирішення вони запропонували знижку. Сказали, що потрібно ще раз оплатити гроші, і тоді обіцяли підключити. Я відразу зрозумів, що мене намагаються обдурити. Я вже оплатив тариф, навіщо повторна оплата? Я попросив повернути гроші, оскільки послуга не була надана. Чи не дивно, але в Київстар немає такої опції. Так, мені й відповіли. P.S. Цікаво, що в електронному чеку, де я купував цей тариф, було зазначено Водафон”, – розповів чоловік.

Київстар проігнорував відгук чоловіка. Також на сайті компанії є пояснення, чому не нараховано пакет хвилин/інтернету/SMS (тариф передплати). Серед можливих причин: недостатня сума на рахунку; ви не замовили позачергове нарахування плати за пакет послуг — *477*202.

Що робити, якщо вчасно не було оплачено тариф передплати?

У такому випадку рекомендується дотримуватися цих кроків:

  1. Вимкніть передачу даних у налаштуваннях.
  2. Поповніть рахунок, набравши *134# (навіть без інтернету), або підключіться до Wi-Fi та поповніть через сайт або в Мій Київстар.
  3. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#.
  4. Дочекайтесь SMS про нарахування пакета послуг за вашим тарифом. Якщо повідомлення не надійшло або плата за тариф не знялася — відправте запит на дзвінок оператора: *105*466# і ми вам перетелефонуємо.
  5. Знову увімкніть передачу даних, коли пакет послуг буде нараховано.