Київстар обмежив послуги абонентки, залишивши лише вхідні дзвінки.

Абонентка Київстар зіткнулася з труднощами у користуванні послугами, адже її номер обмежено лише вхідними дзвінками. Навіть після двох замін SIM-карти в сервісному центрі проблема залишилася невирішеною, і, зрештою, їй порекомендували купити новий телефон. Відповідний коментар жінка залишила 5 вересня у застосунку Threads.

Вона зв’язалася з оператором, щоб повідомити про відсутність мобільного інтернету та інших функцій. Оператор подякував їй за дзвінок і запропонував підключити додаткову швидкість інтернету всього за 5 гривень на добу.

“Київстар блокує всі мої послуги, крім вихідних дзвінків. Я в дорозі, зупиняюся у найближчому місті, де є сервісний центр. Двічі довелося змінювати SIM-карту. Проблема залишається. Рекомендують змінити телефон. Час роботи закінчується, я в розпачі. Телефоную вдруге оператору, знову пояснюю ситуацію. Оператор: дякую за дзвінок, у вашому тарифі можна підключити додаткову швидкість інтернету за 5 гривень на добу. Я вже чотири години намагаюся вирішити цю проблему без сварок”, – ділиться жінка.

В коментарях під дописом одна з користувачок висловила можливі причини блокування послуг, окрім вхідних дзвінків. Серед них – недостатня сума на рахунку, неактивність номера протягом більше 60 днів, технічні проблеми з мережею, або абонент самостійно встановив обмеження через налаштування телефону чи команди оператора.

Який термін дії номера?

Передплата

Термін дії номера становить 365 днів. Ви можете дізнатися дату активації та термін дії вашого номера в додатку Мій Київстар (розділ Профіль_Мої номери). Також термін дії можна перевірити, набравши запит: *114#.

Контракт

Дата активації вашого номера є у додатку Мій Київстар (розділ Профіль_Мої номери). Термін дії номера необмежений. Проте оператор має право призупинити надання послуг, якщо абонент не користується послугами більш ніж 60 днів. Щоб продовжити термін дії номера, можна здійснити одну з наступних дій:

  • Виконати вихідний/вхідний/переадресований виклик ненульової тривалості, за виключенням дзвінків на “Автовідповідач”;
  • Здійснити успішний вихідний дзвінок на безкоштовні номери (465, 0 800 ХХХХХ);
  • Отримати безкоштовні вхідні SMS з номера 0920003700 (Privat24);
  • Поповнити рахунок будь-яким способом на будь-яку суму, окрім переказу коштів;
  • Сплатити за пакети хвилин/SMS/інтернету;
  • Використовувати платні SMS, інтернет-сесії та USSD-запити;
  • Користуватися послугами CРА.