Жінка вказує, що її тариф зріс з 55 гривень до 250 гривень. Вона незадоволена діями оператора, бо отримує мізерну пенсію. Відповідну скаргу клієнтка залишила 16 жовтня під публікацією компанії.
За словами жінки, Київстар значно підвищив вартість її тарифу. Відтепер клієнтці доведеться платити 250 гривень.
“Скажіть, будь ласка, що робиться з Київстаром. Шахраї з’їхалися у Київстар з усієї України. Я з Київстаром ще з самого початку існування. Був тариф 55 гривень, а тепер зі 175 гривень перескочило вже другий місяць 250 гривень. Як прожити на мізерну пенсію. Треба переходити до іншого оператора. Так далі не може продовжуватися. Пробачте”, – скаржиться жінка.
Що кажуть у Київстар?
У Київстар жінці рекомендували звернутися у приватні повідомлення сторінки, щоб їй допомогли підібрати тариф. Також вона може зателефонувати оператору на номер 466 (з номерів Київстар).
“Ціни на наші послуги відповідають ринковій ситуації, потребам і можливостям наших абонентів”, – заявили у Київстар.
Київстар запустив послугу заміни eSIM онлайн
Абоненти Київстар можуть підключати eSIM у додатку. Про це нещодавно повідомили у компанії.
“Підключайте eSIM у додатку Мій Київстар. Нарешті цей день настав. Замінюйте eSIM зі старого на новий девайс онлайн. Ми знаємо, що ви цього чекали. Тому ні слова більше. Забирайте eSIM за декілька хвилин у додатку Мій Київстар. А ще онлайн підключення eSIM тепер доступне для абонентів контракту”, – казали у Київстар.
Як підключити eSIM у додатку Мій Київстар
- Для абонентів передплати
- Заходьте в особистий профіль,
- У розділі eSIM слідуйте за підказками.
Для контрактних абонентів