Київстар списав з рахунку власниці кнопкового телефона 120 гривень і нарахував 90 бонусів до 28 серпня, які неможливо використати – реакція оператора

Компанія Київстар зняла 120 гривень з рахунку власниці кнопкового телефону та нарахувала 90 бонусів, які потрібно використати до 28 серпня. Цей місяць пакет, за яким вона користується послугами, вже оплачено, тому бонуси згорять до наступної оплати. Відповідний коментар було залишено жінкою 11 серпня під публікацією компанії.

За ствердженням клієнтки, Київстар провів списання 120 гривень. Однак нараховані бонуси виявилися непридатними для використання.

“Київстар нікому не пропонує чесних умов. Мій тариф на кнопковому телефоні Nokia коштує 75 гривень, після поповнення на 65 гривень отримую знижку, але 20 гривень забирається на якість послуг інтернету для мого телефону. Я додатково заплатила ще 30 гривень за пакет послуг — коштів замало. Потім я ще доплатила 25 гривень, оскільки мій тариф, що спочатку коштував 75 гривень, тепер вже 100 гривень зі знижками. Чому ви обманюєте людей? Забрали 120 гривень і нарахували 90 бонусів до 28 серпня, які неможливо використати, оскільки пакет оплачено на місяць,” – скаржиться жінка.

Реакція Київстар

Представники Київстар відреагували на скаргу жінки, вказуючи на те, що кнопкові телефони також мають доступ до Інтернету.

“У кнопкових телефонах також є Інтернет. Якщо вам списують за його використання, рекомендуємо його відключити в налаштуваннях і видалити профілі Інтернету,” – повідомили в Київстар.

Втім, жінка стверджує, що Інтернет уже повністю відключений і не використовується, оскільки для цього вона має ПК та смартфон з Wi-Fi. Київстар зазначили, що списання свідчить про те, що Інтернет не був відключено.

Як поповнити рахунок?

Оплатити мобільні послуги Київстар можна наступними способами:

  • Через сайт — без комісій. Можна поповнити рахунок навіть без доступу до Інтернету у разі нестачі коштів.
  • В додатку Мій Київстар — без комісій.
  • За коротким номером 899 або через запит *134#.

Чому після поповнення рахунку зникли гроші (для абонентів передплаченого зв’язку)?

Гроші могли бути списані для погашення заборгованості за послугу “Екстра гроші”. Якщо ви впевнені, що це не причина, зверніться до служби підтримки Київстар за номером 466. Також зручно переглядати статистику витрат у додатку Мій Київстар (розділ “Історія”).

Чому не знімається плата за тариф, коли я поповнюю рахунок?

Для абонентів передплаченого зв’язку можуть бути кілька причин:

  • Недостатньо коштів на рахунку для списання оплати.
  • Поповнення рахунку було здійснено після планового часу списання — після періоду з 00:00 до 03:00, коли плата за день вже було знято. Замовте позачергове зняття абонплати — наберіть *578#.
  • Обслуговування вашого номера припинено.
  • Для контрактних абонентів: з 1 числа місяця послуги номера можуть бути в статусі очікування оплати; робота номера може бути тимчасово припинена з 1 числа до кінця календарного місяця.