Абонентам Київстар більше не буде доступною послуга Мікрокредит. Зміни набудуть чинності з 16 вересня 2025 року. Відповідну інформацію надали представники компанії.
З указаного терміну нові абоненти не зможуть активувати послугу Мікрокредит. Якщо ви вже користуєтеся цим сервісом, у вас буде можливість продовжити користування протягом трьох днів після 16 вересня 2025 року.
“Ми радимо вам скористатися альтернативною послугою — Відстрочка платежу, щоб залишатися на зв’язку навіть у випадку недостатності коштів на рахунку”, – зазначили у компанії.
Про послугу “Відстрочка платежу”
Ця програма підключається автоматично. Для кожного абонента визначається індивідуальний поріг відключення — максимальна сума, на яку можна потрапити в борг. Ви можете користуватися зв’язком, дотримуючись встановленого порогу. Якщо ваш баланс перейде в негатив, сплачувати заборгованість за минулий місяць потрібно до 21 числа включно, незалежно від того, чи перевищено поріг. Вам нагадають про мінімальний платіж через SMS, або ви можете перевірити його за номером 466*35. Щоб з’ясувати свій поріг відключення, зателефонуйте за номером 466*35, надішліть запит *170*4# або відвідайте розділ “Мій Київстар”.
Приклад роботи програми у разі заборгованості
- Ваш поріг відключення складає 400 гривень. Станом на 5 вересня на рахунку борг 200 гривень: з них витрати за серпень — 70 гривень, а витрати за вересень — 130 гривень.
- Щоб користуватися зв’язком у межах свого порогу відключення, поповніть рахунок до 21 вересня (включно) на 70 гривень (сума боргу за серпень).
- Якщо до 21 числа платіж не буде внесений, навіть при неперевищенні порогу, з 22 числа всі послуги зв’язку будуть заблоковані.
Вартість послуги
Підключення та користування послугою не потребує додаткових витрат.
