У абонента в телефоні перестала функціонувати SIM-картка. У сервісному центрі оператора повідомили, що номер виставили на продаж, а для його відновлення потрібно заплатити 600 гривень. Відповідний коментар чоловік залишив на Facebook-сторінці магазину Київстар.
Чоловік розповів історію, яка трапилась з його батьком, що користується послугами Київстар. Спочатку перестала працювати SIM-карта, а згодом номер виставили на продаж.
“В мене лежачий батько, 90 років, в телефоні в нього дві SIM-картки одна для зв’язку, а інша для банку. Пропав зв’язок з карткою для банку. Пішов в сервісний центр Київстар питаю, чому не працює SIM-карта. А мені кажуть, що номер виставили на продаж і якщо ви бажаєте, щоб ми включили заплатіть за номер 600 гривень. Та поповнить ще на рахунок 340 гривень. Київстар – це мародери”, – скаржиться чоловік.
Реакція Київстар
У магазині Київстар відреагували на скаргу чоловіка. Йому порадили звернутися до магазину за адресою: місто Тростянець, Сумська область, вулиця Благовіщенська 24.
“Допоможемо вам у розв’язанні питання”, – заявили у магазині Київстар.
Як повторно підключити номер Київстар
Номер, що був призупинений «через втрату SIM-карти», відновити можна тільки в магазині Київстар або через чат (якщо ви за кордоном). Візьміть із собою документи (або скористуйтесь додатком Дія). Важливий нюанс: при блокуванні номера через втрату SIM, номер не буде реєструватися в мережі і, відповідно, не будуть доступні вхідні та вихідні активності.
Номер, що був заблокований за «іншими причинами», можна відновити через Мій Київстар за номерами 466, 477, 0800300466, а також у магазині. При блокуванні номера за «іншої причини», номер продовжує реєструватися в мережі, доступні вхідні SMS, дзвінки на екстрені служби та на номери довідкової служби Київстар.