Київстар знімає з клієнта плату за надання послуги лише на 27 днів – реакція оператора

Чоловік здійснив оплату тарифу 4 липня, але в додатку Мій Київстар побачив, що наступна плата відбудеться 31 липня. Це означає, що послуги надаються оператором на 27 днів, а не на 28 днів. Відповідний коментар клієнт залишив 4 липня під публікацією компанії.

За словами чоловіка, аналогічна проблема виникла під час минулої оплати. Він незадоволений тим, що Київстар надає послуги лише на 27 днів.

“Сплатив 04.07 за тариф. У кабінеті додатка Мій Київстар зазначається, що наступна плата 31.07. Це 27 днів. Має бути 28 днів – отже, наступна плата мала б бути 01.08. В чому річ? Схожа проблема була під час попередньої оплати – сплачено 05.06, але вже 02.07 припинена послуга. Тепер ви надаєте передплачену послугу тільки на 27 днів?”, – запитує чоловік.

Реакція Київстар на скаргу користувача

Київстар відреагував на скаргу чоловіка, зазначивши, що якщо тариф сплачений 4 липня, то обсяг дії триває до 31/07 включно.

“Якщо тариф сплачено 4 липня, то обсяг дії триває до 31/07 включно. В ніч із 31 на 1 відбудеться наступна планова оплата. У Мій Київстар ви можете бачити дату – останній день, коли діє оплачений обсяг”, – прокоментували в Київстар.

Як абонентам Київстар скористатися відстроченням платежу

Раніше ми повідомляли, що абонентам Київстар, які не встигли вчасно поповнити рахунок, доступна послуга “Відстрочка платежу”. Завдяки цій програмі можна користуватися мобільним зв’язком зараз, а оплачувати його ― наступного місяця. Про це йдеться на сайті компанії.

Користувачі Київстар можуть користуватися всіма послугами зараз, а оплачувати пізніше без жодних комісій. Як скористатися програмою “Відстрочка платежу”:

  • Програма підключається автоматично. Для кожного абонента індивідуально встановлюється поріг відключення — максимальна сума, на яку можна піти в мінус.
  • Ви можете користуватися зв’язком у рамках встановленого порогу відключення.
  • Якщо ви зазнали фінансових втрат: сплачувати заборгованість за минулий місяць потрібно щоразу до 21 числа (включно), навіть якщо не перевищено поріг відключення.
  • У SMS обов’язково нагадають про мінімальний платіж (заборгованість за минулий місяць) або перевірте його за номером 466*35.
  • Щоб перевірити поріг відключення — зателефонуйте 466*35, надішліть запит *170*4# або відвідайте Мій Київстар.