«Ощадбанк пояснив, чому учасник бойових дій не може зняти пільгові кошти на комунальні платежі»

Чоловік, який брав участь у бойових діях, отримував виплати на комунальні послуги на рахунок в Ощадбанку, однак особисто рахунок не відкривав. Зараз на рахунку є кошти, кількість яких він навіть не може дізнатися, не кажучи вже про їх отримання. Відповідний коментар чоловік залишив 18 жовтня під публікацією банку.

Він запитує про можливість зняття коштів з рахунку, які йому нараховує держава. Громадянин обурений, що Ощадбанк змушує клієнтів особисто відвідувати відділення.

“Як я можу отримати свої гроші з рахунку, які мені нараховує держава, якщо вона сама відкрила цей рахунок без необхідності відвідування ваших відділень? Чому ваш банк не може переказати мені мої особисті кошти? Я що, повинен їх подарувати? Відкрити картку дистанційно неможливо, нічого… Якби всі мали можливість відвідувати ваші відділення, особливо якщо зараз не в Україні. Це просто абсурд”, – зазначає чоловік.

Відповідь Ощадбанку

Ощадбанк відреагував на скаргу чоловіка, вказавши, що для отримання коштів з рахунку, відкритого державою автоматично, потрібна особиста ідентифікація в відділенні — це вимога законодавства. Наразі неможливо дистанційно відкрити картку для доступу до автоматично відкритого рахунку.

“Банк діє відповідно до вимог чинного законодавства та внутрішніх нормативних актів. Наголошуємо, що банк не затримує ваші кошти. Ви можете зняти їх у будь-який час, звернувшись до відділення для здійснення операції”, – повідомили в Ощадбанку.

Особистий кабінет для субсидіантів/пільговиків в Ощадбанку

Використовуйте “Особистий кабінет” за посиланням для отримання детальної інформації щодо пільг та субсидій, які надавалися у період, коли АТ «Ощадбанк» виконував функції уповноваженого банку, що забезпечував банківське обслуговування механізму надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій безготівковій формі:

  • Керування вашими платежами.
  • Доступ до аналітики та звітів.
  • Налаштування кабінету під ваші потреби та платіжні методи.

Яка інформація доступна в кабінеті пільговика?

  • 1 – блок «Персональні дані», в якому містяться персональна інформація пільговика та дані щодо УПСЗН, що його обслуговує. Тут також є інформація про номер телефону, наданий до УПЗСН. Щоб розгорнути або згортати цей блок, натисніть на зелену стрілку в лівому верхньому куті.
  • 2 – блок «Інформація про пільги», де відображається розмір нарахованих пільг за кожен місяць, загальний залишок пільги, а також текст SMS за кожен місяць. Натиснувши на зображення будинку, ви зможете переглянути інформацію щодо виставлених рахунків від комунальних підприємств (можливо переглядати за кожен місяць). Цей блок також має нову опцію для відстеження заощаджених коштів станом на 1 червня кожного року — натисніть на кнопку «Деталі» за стовпчиком заощаджених коштів.
  • 3 – блок «Постачальники», де міститься перелік постачальників комунальних послуг, що надають послуги пільговику. У цьому блоці постачальники будуть відображатися незалежно від наявності угоди з Ощадбанком.