Пенсіонерка звинувачує Київстар у крадіжці коштів, які вона внесла для активації тарифу – реакція компанії

Жінка поповнила рахунок для активації тарифу, внісши 243 гривень. Однак оператор одразу ж стягнув 70 гривень за мегабайти інтернету, які входять до тарифу. Відповідний коментар клієнтка залишила 19 лютого під публікацією компанії.

За словами жінки, вона поповнила рахунок на 243 гривень. Однак Київстар не зарахував кошти для активації тарифу, а списали за мегабайти інтернету. 

“17.02.2025 року я поповнила рахунок о 13:35 годині на суму 243 гривень. Стягнули 70 гривень на МБ невідомо чому, адже МБ входять у тариф і коли робила акцію (гроші мали зняти 17.02.2025 року об 00:00). Сказали недостатньо коштів. Я пенсіонерка, в мене кожна гривня розписана на потреби і де тепер взяти ще 220 гривень. Це і так багато для пенсіонера, зі 175 гривень підняли на 220 гривень і ті вкрали, ви робите так, щоб ваші клієнти розбіглись по інших операторах і, до речі, мобільний інтернет нікудишній, то зависає, то зовсім пропадає, тільки те й пишуть зачекайте. Посилаєте писати у повідомлення, де ті повідомлення я не знаю”, – скаржиться жінка. 

Реакція Київстар 

У Київстар відреагували на коментар жінки. Там вказують, що для перевірки інформацію, їй потрібно писати у приватні повідомлення соціальних мереж, або звичайні чати через додаток Мій Київстар, сайт Київстар. 

“Пенсіонери звертаються у чат, у голосовому меню функцію з’єднання з оператором не прибирали, вона доступна і зараз. Зняття коштів з рахунку того чи іншого номера Київстар здійснюється на підставі даних про використання послуг мобільного зв’язку, отриманих від обладнання нашої компанії, та умов тарифного плану/послуг за номером”, – заявили у Київстар. 

Джерело