Жінка вирішила поповнити свою картку на 3000 гривень через банкомат ПриватБанку. Але під час виконання цієї операції виникла технічна помилка. Її попросили дочекатися повернення коштів. Про свою ситуацію вона розповіла 9 серпня на Facebook.
За словами жінки, вона намагалася поповнити картку Монобанку через банкомат ПриватБанку, але в процесі сталася помилка, і кошти “потрапили в затор”.
“Останні три рази я заходила в Facebook лише для того, щоб написати, що ПриватБанк – найгірший сервіс з усіх, що я користуюсь. Тепер у них нова історія: помилка під час поповнення картки, “чекайте, зараз буде, платіж вже погоджено”. Після 8 годин очікування – заробляю гроші на свого брата. Монобанк, коли ж нарешті запустите безкоштовне пряме поповнення карток, щоб я забула про ПриватБанк назавжди?”, – запитує жінка.
У додатку ПриватБанку жінка отримала сповіщення, що “під час проведення операції на 3000 гривень виникла помилка в обладнанні”. Їй запропонували дочекатися повернення коштів за неполадку протягом доби.
Відповідь ПриватБанку
ПриватБанк відреагував на скаргу жінки і заявив, що її заявка була оброблена, і кошти вже повернуті на картку.
“Вітаємо, просимо вибачення за незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою, і кошти вже були зараховані на вашу картку”, – повідомили у ПриватБанку.
Коментарі з Монобанку
У Монобанку зазначають, що поповнити картку можна будь-яким зручним способом:
- з картки іншого банку;
- за реквізитами (IBAN);
- готівкою через термінал самообслуговування або касу банку;
- на касі АТБ;
- з-за кордону.
Усі варіанти поповнення доступні в меню “Поповнити свою карту” (плюсик біля балансу) на основному екрані мобільного застосунку. Якщо говорити про поповнення готівкою, то:
- через термінали Монобанк, City24 або EasyPay, а також в банкоматах Універсал Банк (які знаходяться в відділеннях Універсал Банк) – поповнення безкоштовне.
- в касах Універсал банку, А-банку, Укргазбанку, Акордбанку – поповнення також безкоштовне.