Епіцентр хоче збудувати нові торгово-розважальні центри у Львові, Києві, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі та інших містах, а також реформатувати застарілі об’єкти мережі. Так, 28 вересня відкрилася перша черга ТРЦ у Чабанах, на 9 листопада заплановано відкриття торгового центру в Чернігові. Загальна площа запланованих до будівництва ТРЦ мережі “Епіцентр” на найближчі роки становить 473 тис. кв. м. Про це розповів заступник гендиректора ТОВ “Епіцентр К” Сергій Усиченко під час XXII Ukrainian CFO Forum, пише “Інтерфакс-Україна”.
Вказується, що Епіцентр заснував новий концепт маркетів – “Епіцентр Девелопмент”. Він розвиватиме повноцінні торгово-розважальні центри.
“Компанія заснувала “Епіцентр Девелопмент” – новий концепт наших маркетів. Він розвиватиме повноцінні ТРЦ, яких ще не було в Україні. Вони включатимуть як “Епіцентр”, так і Epiland – наші сімейні парки”, – сказав Усиченко.
За його словами, в Чабанах (Київська область) уже відкрито першу чергу з торговим центром “Епіцентр”. Незабаром буде запущено другу чергу з повноцінним розважальним центром. Крім того, такі ж ТРЦ у майбутньому заплановані до введення в Бучі (Київська область) і Львові. Як зазначив Усиченко, що реалізація планів компанії залежить від темпів нарощування фінансування.
“Ми в жодному разі не припиняємо інвестиції. Зазвичай у наших інвестиціях приблизно 10-20% боргового капіталу. Все інше ми фінансуємо самі. Якщо є можливість залучення фінансування в більшому обсязі, в більшій кількості за прийнятною вартістю, ми ці інвестиції робимо швидше”, – пояснив Усиченко.
Про Епіцентр
Група компаній “Епіцентр” – омніканальна екосистема, що об’єднує торгівельні мережі “Епіцентр” і “Нова лінія”, інтернет-магазин epicentrk.ua, агрохолдинг “Епіцентр-Агро”, заводи з виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ “Осмолода”, логістичні потужності. До повномасштабного вторгнення мережа “Епіцентр” об’єднувала понад 80 ТЦ у всіх регіонах країни. Через бойові дії зруйновано сім ТЦ у Маріуполі, Нікополі, Бучі, Чернігові, Харкові та Херсоні (два). Ще три об’єкти (у Мелітополі, Краматорську та Харкові) не працюють внаслідок окупації українських територій, обстрілів або близькості до зон бойових дій. Роздрібна мережа групи компаній налічує 71 торговий об’єкт під брендами “Епіцентр” і “Нова лінія”. Попри суттєві втрати, ритейлер продовжує інвестувати в економіку: у 2022-2023 роках він вклав у різні проєкти понад 14,2 мільярда гривень. Загалом же інвестиційний план ГК “Епіцентр” до 2030 року передбачає розвиток проєктів у галузях ритейлу, виробництва, агропромисловості, логістики, e-commerce та енергетики на загальну суму близько 100 мільярда гривень.