Чоловік вже три дні у відділенні ПриватБанку не може отримати переказ Western Union. Фінустанова вигадує різні причини, щоб не видавати йому гроші. Відповідна скарга опублікована 23 жовтня на сайті “Мінфіну”.
За його словами, ПриватБанк не віддає кошти по переказу Western Union. Для цього вигадують різні причини, тож він не радить зв’язуватись з цим банком.
“Вже три дні у відділення проспект Миколи Бажана, 10, Київ, 02072 не видають мені гроші по переказу Western Union. Вигадують різні причини, щоб не видавати гроші. Ніколи в житті не зв’язуйтесь з цим банком”, – скаржиться чоловік.
Інший чоловік у коментарі до скарги також вказує, що у нього була така сама ситуація. Він замовив переказ Western Union заздалегідь у “Приват-24”, потім три дні ходив до того ПриватБанку і отримав остаточну відмову. ПриватБанк зажадав документів відправника переказу — громадянки США. Це при тому, що громадянин був клієнтом “ПриватБанку” близько 25 років. В іншому банку отримав за 5 хвилин в той же день.
Реакція ПриватБанку на скаргу
У ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказали, що переказ з яким було звернення до відділення скасовано самою системою Western Union, через що виплата недоступна.
“Переказ з яким було звернення до відділення скасовано самою системою Western Union, через що виплата недоступна. Для уточнення причини скасування грошового переказу рекомендуємо звернутись відправнику до банку або сервісу, через який було проведено операцію надсилання”, – заявили у ПриватБанку.