Жінка отримала дзвінок від ПриватБанку, але не змогла поговорити. Фінустанова заблокувала її фінансовий номер, тож тепер вона має їхати до відділення банку, аби відновити його. Відповідна скарга опублікована 22 жовтня на сайті “Мінфіну”.
За словами чоловіка жінки, вона має інвалідність другої групи. Через дії ПриватБанку їй доведеться докласти зусиль, аби приїхати до відділення для відновлення фінансового номера телефону.
“Я маю на утриманні дружину інваліда другої групи. На її фінансовий номер зателефонувала співробітниця ПриватБанку в четвер 10 жовтня 2024 року, і оскільки вона не поговорила з нею, то заблокувала її фінансовий номер, тепер особі з інвалідністю треба їхати з села до відділення ПриватБанку, відновлювати фінансовий номер телефона, або взагалі міняти ПриватБанк, який періодично щось нав’язує, або блокує без дозволу фінансовий номер телефону”, – скаржиться чоловік.
Реакція ПриватБанку на скаргу чоловіка
У ПриватБанку відреагували на скаргу чоловіка. Там вказують, що підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікаційний документ та доступ до камери.
“Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікаційний документ та доступ до камери. Для розв’язання цього питання рекомендуємо перейти в чат з нами у мобільному застосунку “Приват-24″ або за посиланням”, – заявили у ПриватБанку.