Жінка зіткнулася з проблемами в роботі мобільного зв’язку. Київстар порадив їй купити нову SIM-карту або телефон. Вона вимагає компенсації від оператора за період, коли послуги не надавалися. Свою історію абонентка поділилася на Facebook.
Згідно з відомостями жінки, зв’язок перестав працювати 26 липня. Вона зверталася до технічної підтримки Київстар, але це не дало бажаних результатів.
“Шановна служба підтримки Київстар, я звертаюся до вас зі скаргою щодо обслуговування та якості зв’язку. Мій мобільний зв’язок не працює належно з 26 липня 2025 року. За цей час я залишилася без повноцінного доступу до мережі, що суттєво ускладнює мою роботу та повсякденне життя. Я зверталася до технічної підтримки: 29 липня — моє звернення було зафіксоване, але не розглянуте в обіцяний термін (до 30 липня); 30 липня — нове звернення, дата вирішення зазначена як 4 серпня, що абсолютно неприйнятно з огляду на тривалість проблеми. Мене особливо обурює відповідь представника Київстар, який порадив придбати нову SIM-карту за свій рахунок або телефон. Складається враження, що наступним етапом буде порада змінити оператора. На жаль, я досі не отримала жодної відповіді або реального вирішення проблеми. Усі мої спроби вирішити ситуацію або отримати допомогу залишилися безрезультатними. Прошу надати пояснення щодо затримки в обробці звернень, терміново розв’язати проблему зі зв’язком і надати компенсацію за період ненадання послуг. Сподіваюся на швидку реакцію та відповідальний підхід до клієнтів”, – написала жінка.
Відповідь оператора на пост жінки
Київстар відреагував на повідомлення жінки, запропонувавши описати свою ситуацію в приватних повідомленнях.
“Вибачаємося за завдані незручності. Будь ласка, опишіть свою ситуацію в приватні повідомлення, ми перевіримо статус ваших заявок”, – заявили в Київстар.
Що робити при поганій якості зв’язку?
Якщо ви виявили погіршення якості зв’язку, повідомте про це за номером 466 з мобільного Київстар або 0 800 300 466 з інших мереж. Під час звернення вказуйте таку інформацію:
- Номер телефону, з яким виникли проблеми.
- Назва населеного пункту (район, область) і адресу, де спостерігаються труднощі зі зв’язком.
- Місце, де виникають проблеми: тільки в приміщенні чи також на вулиці? Якість зв’язку може залежати від конструкції будинків.
- Коли саме почалися проблеми з якістю послуг у вашій місцевості?
- Вказати рівень покриття, який ви спостерігаєте: високий, середній, низький або взагалі відсутній, та технологію, що використовується, коли виникають проблеми: 3G, 4G(LTE), 2G(EDGE).
- Поділіться детально про проблеми, з якими ви стикаєтеся при користуванні зв’язком, наприклад, якщо покриття є, але якість погана: обрив дзвінків, проблеми з передачою звуку тощо.
- Чи вплинула перестановка вашої SIM-карти в інший телефон на якість зв’язку?
- Чи зазнають аналогічних труднощів ваші знайомі або сусіди у вашому населеному пункті?