Жінка не радить відправляти цінні посилки через Укрпошту. Її міжнародна посилка, оцінена у понад 4 тисячі гривень, була втрачена. Вона сподівалася на компенсацію, однак поштовий оператор запропонував тільки промокод на знижку для наступної відправки. Відповідний коментар клієнтка залишила 20 липня під публікацією компанії.
На думку жінки, Укрпошта не несе відповідальності за затримки посилок і несправедливо оцінила її втрати, які перевищують 4 тисячі гривень.
“Не очікувала, що колись буду це писати, але не раджу надсилати цінні відправлення через Укрпошту. У разі втрати посилки компанія не бере на себе відповідальність, затягує час, уникає прямих відповідей та робить усе, аби уникнути компенсації. Моя міжнародна посилка, що коштує 100 доларів, зникла, але я отримала лише промокод зі знижкою на наступну відправку — жодних підтверджень втрати чи компенсації. Понад 60 днів — і досі жодних новин. Від Укрпошти тільки відписки та спроби зняти з себе відповідальність. Якщо ваша посилка дійсно зникне — вам ніхто не скаже про це напряму, вони тільки викручуватимуться. Прикро, що через Укрпошту я втратила понад 4 тисячі гривень”, – ділиться своїм досвідом жінка.
Реакція Укрпошти на відгук жінки
У відповідь на коментар жінки, представники Укрпошти зазначили, що в разі підтвердження втрати, їй буде виплачена компенсація.
“Ми направили запит до тих, хто займався вашим зверненням, для додаткової перевірки. Якщо місцеперебування відправлення не буде встановлено – вам обов’язково буде виплачена компенсація. Вибачте за затримку”, – повідомили в Укрпошті.
Яка матеріальна відповідальність покладається на Укрпошту перед користувачами послуг поштового зв’язку?
Відправлення по Україні
- За повну втрату зареєстрованих поштових відправлень (рекомендованого листа, бандеролі, поштової картки, повідомлення про вручення) або посилок без оголошеної цінності — відшкодування вартості послуг поштового зв’язку та штраф у розмірі 100% вартості цих послуг;
- За часткову втрату (пошкодження) вкладення посилки без оголошеної цінності — відшкодування вартості пропорційно масі втраченої чи пошкодженої частини;
- За повну втрату (пошкодження) вкладення з оголошеною цінністю — відшкодування в розмірі оголошеної цінності, вартості послуг та штрафу у розмірі 25% вартості цих послуг;
- За часткову втрату (пошкодження) з оголошеною цінністю — повернення вартості згідно з описом, вартості послуг та штраф у розмірі 25%. У разі відмови від одержання частково пошкодженого вкладення, компанія може реалізувати його;
- За несвоєчасну доставку зареєстрованих відправлень — штраф у розмірі 25% вартості послуг поштового зв’язку.