Жінка отримала іпотеку через програму єОселя в Ощадбанку. Вона вже 1,5 місяця чекає на відповідь і цікавиться максимальними термінами, які можуть бути. Відповідний коментар вона залишила 28 липня під публікацією фінансової установи.
Згідно з її словами, жінка вирішила скористатися програмою єОселя в Ощадбанку, але наразі вже 1,5 місяця чекає на відповідь.
“Підкажіть, будь ласка, який максимальний термін отримання іпотеки, оскільки чекаємо вже 1,5 місяця, а відповіді так і немає. Чи існують якісь обмеження по часу?”, – запитує жінка.
Відповідь Ощадбанку
В Ощадбанку відреагували на коментар жінки. Вони зазначили, що пріоритетність у розподілі коштів за програмою єОселя у умовах обмеженого фінансування визначається не банком, а відповідною постановою Кабінету Міністрів України №856 від 2 серпня 2022 року.
“Розподіл коштів за програмою єОселя в умовах обмеженості фінансування не визначається банком, а регулюється постановою Кабінету Міністрів України №856 від 2 серпня 2022 року. У разі, якщо Укрфінжитло або уповноважений суб’єкт не мають ліквідності для обробки всіх кредитних заявок, рішення стосовно доступного іпотечного кредитування приймається з урахуванням пріоритетності забезпечення житлом окремих категорій громадян, вказаних у підпунктах 1-6 пункту 3 цих Умов”, – повідомили в Ощадбанку.
Про програму єОселя
єОселя – це програма доступного іпотечного кредитування житла, яка стартувала в жовтні 2022 року. Спочатку вона була орієнтована на певні категорії населення, такі як військовослужбовці, правоохоронці, медичні працівники, науковці й педагоги. Проте з серпня 2023 року можливість отримати іпотеку через цю програму стали доступні для всіх громадян України, які не мають нерухомого майна. Хто може скористатися цією програмою?
- Окремі категорії – представники сил безпеки та оборони України та члени їхніх сімей; медичні працівники; педагогічні працівники; наукові та науково-педагогічні працівники.
- Масова іпотека – ветерани війни та члени їхньої сім’ї, учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, сім’ї загиблих ветеранів війни, а також сім’ї загиблих захисників України; внутрішньо переміщені особи; інші громадяни, які відповідають умовам програми “єОселя”.
Попередження
- Клієнт має можливість дострокового повернення кредиту.
- Відсутні штрафні санкції за дострокове повернення кредиту.
- Договір про споживчий кредит може змінюватися або розриватися за взаємною згодою сторін або у випадках, прямо встановлених законодавством.
- Всі зміни до договору про споживчий кредит, а також його розірвання оформлюються у вигляді додаткових угод до основного договору.
- Банк не має права вимагати від клієнта покупки будь-яких товарів чи послуг в обов’язковому порядку для надання кредиту (за винятком пакету банківських послуг).
- У разі невиконання зобов’язань за договором банк має право вимагати відшкодування завданих збитків у вигляді штрафу або пені відповідно до умов укладеного договору та чинного законодавства.
- Банк не може вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не передбачено договором або законодавством.
- Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів через дистанційні канали зв’язку.
- Після закінчення дії договору про надання банківської послуги клієнт може звернутися до банку з запитом на інформацію про виконання сторонами своїх зобов’язань, у тому числі на довідку про відсутність заборгованості, яку банк зобов’язується надати протягом п’яти робочих днів з моменту отримання запиту.